Kramp/Stekende pijn eerste weken.

Hi!<br />Ik ben 7+2 weken zwanger en ik ben vorige week al naar de verloskundige geweest ivm pijn in mn baarmoeder. Toen een kloppend hartje gezien en alles zag er goed uit. Toch heb ik nog steeds echt pijn in mn baarmoeder.. Af en toe een stekende pijn en af en toe echt menstruatie achtige krampen. Meestal trekt het wel weer weg na een half uurtje maar vandaag blijft de pijn bijna de hele dag. Iemand hier ook last van gehad? Ik lees overal wel dat het erbij hoor, maar ook een hele dag lang?

Waarschijnlijk is het je baarmoeder die aan het oprekken is of je darmen die aan het verplaatsen zijn om ruimte te maken voor je baarmoeder en de steken waarschijnlijk banden pijn

Herkenbaar. Bij mij waren het de darmen. Deed echt pijn en moest soms ook liggen omdat het anders niet uit te houden was. Een week later was het zo goed als weg. 
Kan ook heel goed bandenpijn zijn. Heel vervelend maar je kunt er weinig aan doen.

Hoi Bellie,
Je pijnklachten zijn zeker herkenbaar! Ik had in het begin precies hetzelfde, soms zo erg dat ik alleen maar met een kruik op de bank kon liggen. Ook hield het soms inderdaad een hele dag lang aan! De verloskundige zei toen dat het groeien van de baarmoeder in combinatie met de darmen het kan veroorzaken. Inmiddels ben ik 23+4 en heb ik flinke bandenpijn om de paar dagen. Soms blijft het eng, ook omdat het mijn eerste zwangerschap is, dan ga je twijfelen aan alles.
Als je je zorgen maakt kan je die altijd opnieuw uiten bij je verloskundige, probeer in ieder geval ook te genieten van het kleine wondertje wat in je groeit!
Liefs,
Aysa 

Ik heb er ook weken lang last van gehad. Ik ben nu 11 weken zwanger en gelukkig nu sinds een paar weken geen last meer. Ik denk dat het komt doordat de baarmoeder aan het oprekken is

Terug
Bovenaan