Kramp tips!

hier ook heel veel last van kramp ook met name 's nachts. wat we hier doen: voor slapen gaan kuiten inmasseren, wel een beetje stevig, met spierbalsem (tijger oid, de balsems die warm worden na aanbrengen)
daarnaast wisselbaden toepassen. 2 badjes voor je voeten maken 1 met koud/lauw water en de ander met warm water en dan omwisselen om de ong 2 min.
hoop dat dit je helpt.

Liefs, x

ps: bananen willen ook heel goed helpen (bij mij alleen in combi met bovengenoemde tips)

Heb er gelukkig geen last van dus heb helaas geen tips voor je.

Van horen zeggen:
Matras bij je benen wat hoger
stuk zeep onder je matras.

In de heupen lijkt me inderdaad niet fijn.
Stuk zeep onder de matras, ben benieuwd. Weer wat nieuwe tips gezien, dus dat gaan we maar eens proberen. Hopelijk hoef ik dan niet te vaak ineens raar te dansen in de slaapkamer. Ziet er wel komisch uit hoor, maar zo pijnlijk.

Hoi,

ben van het januari forum, het kan komen door een magnesium of calcium tekort. ik ben op advies van de vk magnesium drankje van salus gaan gebruiken. en heb sinds die tijd geen last meer van krampen. we waren afgelopen weekend een weekendje weg en daar was ik dus die fles vergeten mee naar toe te nemen. en wat denk je. de kramp was gelijk weer terug.. dus misschien een tip om eens te proberen...

gr Renske

inbreker van de januari mama''s

stukje zeep op je voeten einde ,,,

het helpt me nu al met de 2e zwangerschap tegen mijn kramp in me kuiten !!!

laatst een weekendje weg geweest en niet meer aan dat zeepje gedacht en 2 dagen achter elkaar had ik heel veel pech !!!!

sucses mama''s jullie mogen bijna van jullie wondertjes genieten

groetjess

Terug
Bovenaan