Hoi Manuela, eerst wat op je eerdere berichtje
Ik begrijp je goed, ik ben op het moment ook erg depri en veel te veel bezig met het wel of niet zwanger zijn. Ik weet niet of je mijn berichtjes nog hebt gevolgd, maar ik ben nog steeds erg onzeker. 1x neg. getest, niet ongi, een week later 2 dagen viezigheid met schone dagen ertussen, terwijl mijn ongi altijd flink van start gaat en vrij lang en hevig is, nu ruim een week over tijd, maar zal ik mezelf nog pesten met nog een test of zal dit toch het begin van een vreemde ongi zijn? Om gek van te woden. Ik ga proberen wat rustiger aan te doen, kop op, we redden het wel.
En wat je buik betreft, dat heb ik nou ook, de laatste tijd tijdens mijn ongi heb ik een buik alsof ik 3mndn zwanger ben en hij gaat bijna niet weg. Nu is het weer erger, of mijn ongi komt, of ik ben zwanger, maar dan zou je het nog niet moeten zien. Ik heb ook veel last van mij buik, pijn, een opgeblazen gevoel. Ik denk zelf dat het van het klussen komt, je lichaam is toch ook bezig met 'proberen zwanger te worden'
Zeker weet ik het niet, als het niet minder word ben ik toch van plan om de ha een keer te raadplegen, hoe dit nu kan en wat er evt. kan zijn.
Nogmaals, hou de moed erin en probeer het allemaal niet te laten overheersen (hoor wie het zegt) Ik blijf kijken of je nog op het forum bent
Lin