kramp

dag meiden,ik heb nu sinds gisteren,een soort of,spierpijn in het midden van me buik,ik was afgelopen maand ,1 dag over tijd,en ik ben het altijd precies op tijd dacht ik van ooo zal het raak zijn,maar had de test gehaald en ja hoor toen werd ik het,gelukkig was ik niet zo heel erg teleurgesteld,vindt het wel jammer,maar denk ach het komt wel ,alleen sinds ik in jan gestopt ben ,heb ik af en toe rare klachten zoals die spierpijn maar ja dat went ook wel gr manuela
 
Hoi Manuela,

Dat gevoel heb ik nou ook. Bij mij kan het helemaal nog niet maar elke keer heb ik een raar gevoel in mijn onder buik. Alsof alles daar flink aan het rommelen is. Zal er wel bij horen denk ik danmaar.
Jammer dat het niet gelukt is succes de volgende maand.

Groetjes Kim
 
Jij denkt jezelf nog een keer zwanger volgens mij.

Ik begrijp wel dat je het heel graag wilt, maar volgens mij ben je er veel te veel mee bezig.

Het enige wat je kunt doen als je zwanger wilt worden is sexen op de juiste dagen en als je overtijd bent (en dan zou ik nog een week wachten ook) een test doen.

Iedere vrouw voelt andere dingen als ze zwanger is, sommigen voelen niks. Ik kan je wel vertellen dat spierpijn echt geen zwangerschapskwaal is als je net bevrucht zou zijn.

Ik hoop voor je dat het snel raak is, maar volgens mij moet je de signalen die je lijf geeft niet gelijk opvatten als zwangerschapsverschijnsel.
 
Terug
Bovenaan