kramp

hallo allemaal ik heb een vraagje ik ben dan nog niet zwanger denk ik maar mijn vraag is ik ben aan de lijn omdat ik wat slanker wil zijn voordat het lukt maar me buik wordt alsmaar dikker en ik heb de 12e geklust en sindsdien een zeurende kramp in me buik en voel me erg opgezet maar ik wordt wel ongi moet deze maaand me ongi afwachten hebben een van jullie daar last van gehad?

gr manuela
 
Hoi,
Uit je berichtje kan ik niet goed opmaken of je al ongesteld bent geworden of dat je het nog moet worden. Je kan een opgeblazen gevoel hebben als je overtijd bent, en zwanger. Een opgeblazen gevoel kan ook horen bij de voortekenen van een ongesteldheid....
Nu heb ik het idee dat je graag zwanger wilt raken, maar dat je graag slanker wilt wezen voordat je zwanger raakt. Volgens mij kan je beter proberen om het lijnen te laten als je zwanger wilt raken. Je raakt eerder zwanger met een gezond gewicht. Natuurlijk is het anders als je flink overgewicht hebt, dan is het wel goed om iets af te vallen maar wel onder controle van een arts of diëtiste.
Ik hoop dat je hier iets mee kan. Sucses!
 
Door af te vallen verbrand je vet en bij vetverbranding komt er gif vrij. Dat gif komt in je bloed en is schadelijk voor je ongeboren kindje. Stop dus met afvallen en start met gezond eten!
 
Terug
Bovenaan