kramp

hallo mede lotgenoten (haha)! Ik ben nu 5,5 week zwanger en net als zovelen erg onzeker...Ik heb vooral de neiging om me druk te maken over bepaalde dingen. Zo had ik donderdag op vrijdagnacht middenin die nacht vreselijke krampen laag in mijn onderbuik. Was gelijk in de stress! Voel me nu vooral nog wat raar, maar ben zo bang dat het misgaat terwijl ik mij zeer verheug op de komst van dit kindje. Zijn er meer vrouwen die dit hebben meegemaakt of is het iets wat er ook gewoon bij hoort??
 
je moet niet altijd denken dat het mis gaat. al hoewel onzekerheid tot op een zekere hoogte normaal is...maar het gaat vaker goed dan niet goed hoor!!
ik zou zeggen geniet van je zw.schap. en onzeker blijf je 9mnd lang...neem dat van mij aan! en misschien erna ook nog wel, want het blijft altijd nieuw en er komen altijd gekke dingen bij.
je gaat van de ene in de andere kwaal en blijft onzeker over de groei de gezondheid en laat staan de bevalling.

veel succes ermee en geniet van je zw.schap!
liefs sandy
 
Hoi Chantal,

Die onzekerheid hoort er een beetje bij, en net als Sandy zegt zal dat nog de rest van de zwangerschap duren. Probeer je echter niet te druk te maken, want dat is ook weer niet goed voor je kindje.

Verder nog even over die kramp in je buik. Ik heb dat in het begin van mijn zwangerschap ook gehad en het bleek dat ik een blaasontsteking had. Had dit al eerder gehad en voelde toen heel anders. Ik had nu ook geen pijn bij het plassen en de vorige keer wel! Het blijkt dat als je zwanger bent je snel een blaasontsteking oploopt en dit moeilijker ontdekt. Voor de zekerheid zou ik maandag even een plasje inleveren bij de huisarts, dan weet je het zeker. Als die kramp een blaasontsteking is zoals bij mij is het belangrijk dit zo snel mogelijk onder controle te krijgen!

Geniet lekker van je zwangerschsp!
groetjes Debbie
 
Ik ben nu 20 weken zwanger van een tweeling en ik maak me ook nog altijd zorgen en heb ook veel last van krampen, ik denk dat het niet veel kwaad kan, anders moet je de gyn bellen als je het niet vertrouwd.
Maar zorgen blijf je je toch altijd maken dat is de natuur gewoon succes verder
 
bedankt voor jullie reacties!!! En Debbie nu heb ik er geen last meer van gehad,maar mocht het weer gebeuren ga ik direct naar mijn huisarts. Ik heb in het verleden een aantal blaasontstekingen gehad dus wie weet is dat het inderdaad!! Bedankt
 
Ik had aan het begin van beide zwangerschappen veel steken in de buik. Net of ik ongesteld moest worden. (bij de eerste nog lekker wat wijntjes gedronken want ik dacht dus echt dat ik ongesteld moest worden!)Blijkbaar heb ik die steken nodig. Zelfs bij een tweede zwangerschap kun je nog onzeker zijn want je hebt het niet in de hand! Je moet de natuur z'n gang laten gaan. Succes!
 
Terug
Bovenaan