kramp

Hoi allemaal,

Ik heb 's nachts erg veel last van kramp in mijn kuiten. Nu weet ik dat er een tijdje geleden iets op het forum heeft gestaan over tips, maar ik kan het niet meer terugvinden. Ik had er toen nog geen last van en ik weet nog dat er stond dat bij iemand veel melk drinken hielp. Toen dacht ik nog bij mezelf: Da's mooi, want ik drink bijna een liter melk per dag! Dan krijg ik dus nergens last van. Helaas, elke nacht schiet het er weer in. Ik leg mijn benen al hoog en zit zo min mogelijk met mijn benen over elkaar (old habits die hard...). Zijn er nog tips die ik vergeten ben?
Alvast bedankt, liefs Kiki
(p.s. ik had er maar even bijgezet hoever ik ben, ik zag nl nog een Kiki)
 
Hoi Kiki,

Regelmatig rekoefeningen voor je kuiten kan helpen. Verder inderdaad benen omhoog en melk. En als je jezelf 's ochtends uitrekt dan niet je voeten strekken (probeer je tenen naar je toe te buigen). Veel succes. Bij mij heeft het wel wat geholpen, helaas af en toe nog wel kramp gehad, waarschijnlijk is er geen complete oplossing voor dit probleem (behalve dan stoppen met zwanger zijn ;) ).

Groetjes, Nana (35 weken).
 
Hoi kiki
Ik heb een hele goede tip!
Ik had het zelf ook bij mijn eerste zwangerschap,en heb me toen suf gezocht naar tips tegen kramp.
Het middel voor mij was :een stuk zeep in je bed leggen,ik verwachtte er helemaal niets van,maar vanaf die dag geen een keer kramp in mijn benen.
Super hoor!Ik legde gewoon een stuk zeep bij m'm voeteneind.Proberen hoor! Baadt het niet het schaadt ook niet!
Liefs Tes
 
Terug
Bovenaan