Kramp

Hoi,

Gisteravond toen ik een tijdje in m'n bed lag kreeg ik heel erg last van kramp onderin m'n buik. Het werd steeds erger. Deze buikpijn had ik nog niet eerder gevoeld. Ik had het gevoel dat het mis ging. Zover ik weet heb ik niets verloren, ook nu nog niets. Ben nu wel minder moe en minder misselijk. Kan het soms zijn dat het van vermoeidheid was en dat m'n lichaam rust kreeg doordat ik ging liggen? Ik had n.l. bijna 10 uren die dag gewerkt. 2 zware maaltijden gegeten.
Maandag ga ik toch voor de zekerheid de huisarts maar even bellen, maar ik me maak me nu wel ongerust. Ik ga trouwens de 10e week in. Over 2 weken moet ik een echo laten maken.
Groetjes van een ongerust iemand.
 
ik had met 7 weken hetzelfde. Ineens 's avonds in bed hele krampende buikpijn. ik kende dit niet avn mijn eerste zwangerschap en dacht ook dat het mis ging. De dag erna heb ik veel rust gehouden en de kramp was zowiezo 's nachts over gegaan. ik heb 2 weken later weer krampen en steken gehad en ook wat bloedverlies, maar uiteidelijk bleek er helemaal niets aan de hand te zijn. ik ben nu bijna 20 weken zwanger en heb maandag mijn 2e echo. Hopelijk loopt het bij jou ook zo af, het kan toch gewoon het groeien van de baarmoeder zijn geweest of zelfs een beginnende blaasontsteking. sterkte!
 
Terug
Bovenaan