kramp

De ellende bergint weer. KRAMP!!! En niet zo'n beetje ook. Vannacht vloog ik omhoog in mijn bed. Kramp in mijn voet en aan de zijkant van mijn scheen. Ik kreeg zelfs tranen in mijn ogen van de pijn. Hut duurde 20 min. voordat het weg was. Gevolg; harde buiken, spierpijn en slechte nachtrust.
Ik had het bij de eerste 2 zwangerschappen ook in het laatste stuk van mijn zwangerschap. Balen! Ik hoop dat ik het niet krijg tijdens bij mijn bevalling. Bij mijn 1e was dat wel en de gyneacoloog en de verloskundige stonden allebei aan mijn benen te trekken en te masseren hahaha.

Echt super vervelend!! Ik heb het gelukkig maar bij vlagen, maar dat vind ik al erg genoeg.
Al veel melkproducten geprobeerd, stuk zeep onder je matras. Baat het niet....

Succes!

Brrrrr...volgens mij een van de weinige kwaaltjes waar ik geen/heel erg weinig last van heb! Gelukkig maar. Hopelijk kun je het nog een paar weken volhouden, wel balen dat je nachtrust er zo aan gaat...mischien toch olympische Spelen kijken????

Groetjes

wat ze bij ons als tip geven bij de yoga is voor je gaat slapen met je voeten rondjes draaien (enkels) eerst de ene kant om, dan de andere kant om. Dit schijnt de kans op kramp te verminderen.

Groetjes van een maartmama

erg he, dat doet zo zeer. Ik vlieg ook wel eens midden in de nacht mijn bed uit, als ik kramp heb. Ga dan tegen de muur staan en strek mijn been, dan verdwijnt het wel weer een beetje.Schijnt ook te wijzen op kalkgebrek!

Terug
Bovenaan