kramp

Oja dat heb ik ook.Vooral als ik in bed lig dan schiet de kramp erin.
Het is een bekende zwangerschapskwaal.
Baby gaat op je zenuwen drukken.
 
je benen iets omhoog leggen tijdens het slapen??? voldoende melk producten nemen....
kramp in je kuiten kan komen door calcium gebrek... (heb ik ook maar gehoord)

Succes
 
gelukkig (nog) geen last van.

Maar als je kramp krijgt in je been moet je meteen je tenen naar je toe trekken !!! Meestal grijp je naar je been en wrijf je erover. Nou dat helpt ook wel maar niet zo goed. en je blijft er last van houden. Maar als je je tenen naar je toetrekt verplicht jij je spieren om helemaal te rekken en dan ook weer te ontspannen. Een gewone beweging dus en daar luisterd je lichaam naar. Zo kan je heel snel van je kramp af zijn.

probeer het maar !
 
Magnesium helpt schijnbaar ( dus aan de bananen).
Ook schijnt een stuk zeep ( sun-light) in bed leggen te helpen. Mijn yoga lerares had het zelfs over een ijzerenstaaf die je onder je bed moet leggen.

Sterkte ermee,
 
Hier ook iemand met veel bijna kramp aanvallen. Vaak als ik me wil uit rekken en dus mijn tenen naar beneden strek voel ik de kramp opkomen, dan snel mijn tenen omhoog en dan kan ik het gelukkig nog net voorkomen. Bij de eerste had ik 's nacht echt een paar keer 'goeie' kramp gehad en daar idd een paar dagen last van gehad. Ben bang dat het nu ook nog wel zover zal gaan komen. Sterkte ermee.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan