Kramp!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb een dochter van 1 jaar en wij zitten in de 1e ronde voor hopelijk een tweede kindje. Ik weet niet wat mijn normale cyclus is omdat dit dus de eerste ronde is en ik sinds mn 14e niet meer zonder pil een cyclus heb gehad. Maar met 28 dagen cyclus zou ik nu rond mn eisprong zitten.
Ik heb alleen sinds gisteravond toch kramp in mn buik en rug! echt net zo als bij ongesteld worden en dan misschien nog wel erger.
Ik vind het zo vreemd.
Kan me haast niet voorstellen dat ik nu alweer ongi ga worden. maar waar kan anders die pijn van zijn?
Iemand ideeen?
Groetjes

hey meis.. dat kan ook je ei zijn..

als ik mijn ei heb krijg ik ook verschrikkelijke steken in mijn onderbuik alsof er iemand met ee mes in draaid..

dus het kan gewoon je ei zijn geweest..
ik zou als ik jou was je temp in de gaten houden.. als deze morgen ineens omhoog schiet weet je het zeker dat het je ei was.

en ben je met je dochter door de pil zwanger geworden dan. dat je zegt vanaf je 14e niet meer van de pil af te zijn geweest?

groetjes..

Hoi,
Als t m'n ei is hebben we goed geklust!
Nee na t stoppen met de pil voor m'n dochter ben ik gelijk 1e ronde zwanger geworden. Na de bevalling nooit zonder pil ongi geweest.
Nu ben
Ik 2 mei zo'n 30 dagen na t stoppen met de pil voor t eerst natuurlijk ongi geweest.
Dus ben erg benieuwd wanneer k weer ongi word.
M'n gevoel zegt dat t keurig rond de 28 zal zijn en nu idd m'n ei.
Doei

nou ik zal voor je duimen meis...
en wat een geluk voor je dat je bij je eerste direct de 1e ronde zwanger was..

liefs,,

Spannend, klinkt idd als je eisprong. Duimen dan maar! ;-)

Terug
Bovenaan