Kramp

Ik heb de afgelopen nachten echt slecht geslapen. Mijn boven benen deden zo'n pijn! ik kan t niet zo goed beschrijven. Het voelt als helse spierpijn, maar dan iets anders. :/ snapje? Kon geen houding vinden om mijn een ontspannen houding te geven, kon wel janken van de pijn. Iemand tips of een idee wat het is?

Lekker voor slapen in bad gaan. effe spieren ontspannen.
als ze zoals beenweeen voelen...das niet fijn. Dat had ik met de eerste bevalling samen met rugweeen :s

Succes!!

Ook ik heb er veel last van. En al van alles geprobeerd maar helaas..
Nu lig ik warm aangekleed ( broek, sokken, trui) in bed en dit helpt een beetje.
Wat ik ook merk is als ik overdag veel loop heb ik s'nachts meer en vaker kramp.
Sinds vorige week van de gynaecoloog slaaptabletten gekregen en daarbij slik ik ook 2 paracetamol voor de pijn. Ik moet zeggen dat ik nu wat kan slapen en de krampen nog niet hevig zijn geweest.
Succes met de laatste loodjes.
Y

Laatste lootjes;) hihi eh.. moet nog 9 weken! mijn zwangerschap word al van begin af aan getijstert door bekkenpijn vanaf week8 volledige ziektewet vanaf week 15 en nu kan ik mn eigen huishouding niet meer doen :( en nu slaap ik ook nog eens zeer slecht door de pijn... ik zal mn benen is inwrijven vanavond hopen dat t beter gaat.. worden lange 9 weken ben ik bang. Als t been weeen zijn is dat niet een beetje vroeg?

ik heb er ook last van maar ik heb bekkenklachten en daar schijnt het bij mij vandaan te komen advies van fisio is verwarmen met een kruik of kersenpitkussen en hoe raar het ook klinkt op je rug gaan liggen knieen optrekken voeten op de grond en benen uit elkaar laten vallen onder de knieholtes een kussentje leggen en dan verwarmen. bij mij helpt het wel ook al ziet het er niet uit.

succes

Met die oefening ben ik wel bekend;) ik moet m doen voordat ik opsta. Iedere keer als ik iets inspannend heb gedaan moet ik een half uur gaan liggen en de oefening herhalen. Het schijnt dat je bekken dan weer een rechte positie aan neemt...in idd het ziet er niet uit ;)

Terug
Bovenaan