krampachtige gevoel onder in de buik...

Hallo allemaal,

Heb even een vraagje: heb sinds ene paar dagen een appart gevoel rechts onderin mijn buik ( zijkant is het meer). het zeurt een beetje. Ik weet niet hoe ik de klacht moet omschrijven. Maar als ik mijn hand erop leg, en er dan een beetje druk op zet, dan begint het een beetje te borrelen. Herkent iemand dit? of weet wat dit kan zijn? Ook als ik aan mijn liezen voel, dan is rechts een beetje gevoelig! maar niet pijnlijk ofzo.

hoor graag van jullie!

xx dromertje
 
Hoi dromertje,

Waarschijnlijk zijn het je banden.
Ik weet niet hoe ver je nu bent, maar de 1e maanden kun je daar wat last van hebben.
Je baarmoeder groeit natuurlijk en daardoor komt er meer spanning op je banden te staan.
En die gevoeligheid heb ik ook gehad, maar is nu sinds een paar weken veel minder geworden (ben nu 6 maanden zwanger).

Succes met je zwangerschap!!

Groetjes, Anne
 
Alles moet opgeschoven worden, dus alles begint te rekken.
ik heb er ook last van, ik ben nu 16 weken zwanger.
je baarmoeder groeit en maakt plaats voor het kindje, dus dan kun je last van steken of kramp hebben.

Groetjes Maaike
 
ja hoor heel herkenbaar. Ik had dit ook in het begin van mijn zwangerschap. Na een paar weken verdwijnt die pijn en komt weer terug als je baby een groeispurt maakt in het laatste trimester. Ben nu ruim 34 weken zwanger, dus kan je zeggen dat het er helemaal bij hoort!
Succes met je zwangerschap en geniet ervan!
 
Terug
Bovenaan