krampen 1 maand na miskraam?

<p>Hallo iedereen. </p><p>ik vroeg me af of iemand misschien het volgende herkend.</p><p>Vorige maand kreeg ik een spontaan miskraam. Op de controle echo zag men helaas nog restweefsel en moest ik een maand aan de pil in de hoop dat alles loskomt met de onttrekkingsbloeding. De pil heb ik na overleg met de gyn uiteindelijk maar 1 week genomen (werd er heel misselijk door) De week daarop kreeg ik alsnog een onttrekkingsbloeding die eigenlijk vrij heftig was met verlies van meerdere stolels en weefsel. Hierna stopte ook het bruinverlies en kreeg ik weer een normale afscheiding. Voor mij leek het er dus op dat alles eruit was. Afgelopen woensdag kreeg ik echter heftige buikkrampen waardoor ik zelfs niet meer verder kon stappen (ong 10 min en daarna was het helemaal over) gisterenavond kreeg ik het weer en vandaag heb ik nog een zeurderige buikpijn. Kan dit nog van de miskraam zijn? Ik bel sowieso morgen even naar de gyn maar ik dacht miss heeft iemand dit al eens meegemaakt.</p><p> </p><p>Bedankt!</p>
 
Ik heb dit zelf niet meegemaakt, maar mijn zusje wel! Kan goed restweefstel zijn, belangrijk om even een echo te laten maken! 
 
 
Ik moest eigenlijk wachten tot na mijn eerste menstruatie voor een controle echo, maar nu ga ik dus morgen gewoon al navragen. ik moet wel bekennen dat sinds het miskraam, vooral tijdens die eerste dagen, enorm heftige krampen had toen ik stoelgang moet maken (sorry) Zou dit eventueel ook door de cytotec kunnn komen? of beeld ik me nu allerlei dingen in haha? 
 
Terug
Bovenaan