• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Krampen bij positieve early test

Hallo, ik heb vanochtend een positieve early test in handen gehad. Maar heb wel steeds krampen alsof ik ongesteld moet worden. 10 dpo.

foto van test toevoegen niet gelukt..

Herkennen mensen dit?
 
Ik heb precies hetzelfde wordt er bang van.. tot nu toe nog geen bloedverlies en zit vandaag op mijn NOD.
Ik vraag me ook heel erg af of ik me moet voorbereiden..
Heb hiervoor een miskraam gehad na 3 maanden zwangerschap dus ben al heel erg onzeker.
 
Misschien kan ik jullie geruststellen. Ik kreeg ook hele erge krampen 2-3 dagen voor mijn NOD. Ik was er van overtuigd dat ik ongesteld ging worden. Het waren precies dezelfde klachten die ik met mijn menstruatie krijg. Maar de krampen namen langzaam af en de test was positief. Inmiddels 5 mnd zwanger.
Ik denk dat je kan vertrouwen op de positieve early test.
 
  • Leuk
Waarderingen: IsaV
Test over vier dagen weer eens met een gewone test. Krampen hebben is normaal. Er gebeurt van alles in je baarmoeder.
 
  • Leuk
Waarderingen: IsaV
Terug
Bovenaan