Krampen en bruine afscheiding

<p>Hallo, </p><p>Ik ben momenteel 6weken en 4 dagen zwanger en heb een vraag! Ik heb sinds een week bruine afscheiding, vanaf gisteren meer bruine/rode afscheiding en menstruatieachtige buikkrampen en sinds vanmiddag ook weer buikkrampen en bruine afscheiding + zonet een slijmprop. Ik heb afgelopen week m’n eerste echo gehad en hier was duidelijk een kloppend hartje te zien! Wel maak ik me wat zorgen over die afscheiding en buikkrampen. Is dit normaal? </p><p>Gisteren ook contact gehad met mijn verloskundige en die zei dat het heel normaal was maar dat er wel een kans bestaat dat het de verkeerde kant op kan gaan! Ga morgen weer bellen of er evt deze week weer een echo kan worden gemaakt. </p>

Het vervelende is dat je met 6 weken nog niey kan zeggen welke kant het op gaat tenzij het hartje niet meer klopt uiteraard. Ook een echo hoeft daar geen uitsluitsel over te geven het is gewoon afwachten. Als je daadwerkelijk een mk hebt ga je helderrood bloed verliezen. Zolang dat niet zo is kunnen het 1000 dingen zijn. Heel kut maar helaas is tot in ieder geval 12 weken gewoon heel onzeker 

Bel gewoon even de huisartsen post dat je een prob verloren bent en dat je nu erg onzeker bent dan krijg je meteen een echo ofja ze vragen wat wil je dat we voor je kunnen doen dan gewoon zeggen ik zou graag een echo willen zodat ik weet dat alles goed is. Niet mee wachten leverd stress en is ook niet goed

Geloof in wat je voelt!!
ik heb vorige maand met 8 weken een miskraam gehad en ik voelde heftige menstruatie pijn. Die dag bleven de krampen en volgende over na bloeden. 5dagen lang afwisselend van bruin tot helderrood. Ik wist genoeg en mijn vermoeden klopte. 
Sterkte en hoop dat het goed komt/gaat!!!!

Als ik jou was Zou ik toch even de verloskundige bellen kijken voor een echo. Het kan helaas beide kanten op gaan, heb ervaring met beide! Mijn 1e zwangerschap is geëindigd in een miskraam En mijn 2e zwangerschap ook een bloeding gehad en nu 24 weken zwanger. 

Bedankt voor jullie reacties! Inmiddels gebeld met de verloskundige en heb donderdag aanstaande weer een ontrolde echo, voor de rest passen de klachten heel erg bij de zwangerschap en hoef ik mij voor nu geen zorgen te maken maar moet ik wel in mijn achterhoofd houden dat er iets mis kan zijn. Verder moet ik mijn urine laten testen op blaasontsteking omdat daar mijn klachten ook bij zouden kunnen passen! Wordt vervolgd, maar voor nu eerst weer een beetje gerust gesteld! ?

Niet te veel zorgen maken denk ik, vanochtend hetzelfde gehad. Lichtbruin/roze verlies en wat krampen. Gebeld en ik mocht onmiddellijk langs komen. Echo niets op te zien, alles was in orde. 
Is nog altijd een innesteling, blijkbaar blijft een vruchtje innestelen

Heb momenteel het zelfde.. sinds gisteren afwisselend buikkrampen en licht bruine afscheiding. Toenstraks toch maar even gebeld en ik moet afwachten. Kan inderdaad 2 kanten op gaan. Heb er alleen niet zn goed gevoel over. Helaas ben ik nog geen 6 weken zwanger dus kan er deze week geen echo gemaakt worden. 
Probeer me groot te houden en geen zorgen te maken, maar dat is toch wel heel lastig. Afwachten is het enige wat we kunnen..

Terug
Bovenaan