Krampen en bruinverlies week 12

Hoi dames!

Ik ben momenteel bijna 12 weken zwanger, maar sinds gister heb ik krampen mijn buik.
Gister had ik kramp onderin mijn buik in het midden en aan de rechterkant. Diezelfde avond verloor ik een druppel rood bloed toen ik naar de wc ging.
Vandaag voelt het als menstruatiekramp en verlies ik een beetje bruin bloed.

Iemand ervaring hiermee en weet wat het wellicht kan zijn? Op dit moment ben ik bang dat er iets mis is :(

Ik ben natuurlijk geen verloskundige. Maar klinkt mij nog redelijk onschuldig. Die (menstruatie) krampen heb ik heel mijn zwangerschap last van gehad. Dus weet niet of dat wat betekend. 
Het is ook wel een voordeel dat het weinig bloed was en daarna bruinverlies. Lijkt mij meer een gesprongen adertje. 
Ik hoop voor je dat het allemaal mee valt.
succes morgen. 

Ik heb het ook gehad rond 10 weken. Voelde ineens een druppeltje bloed lopen en lichte krampen. Helemaal overstuur natuurlijk en gelukkig mocht ik meteen komen. Bleek alles oké te zijn, beetje teveel gedaan die dag. Het kan dat je wellicht iets zwaars getild hebt, te weinig rust gepakt of misschien geslachtsgemeenschap hebt gehad. Bij mij ging het diezelfde avond nog over in bruinverlies en dat heeft nog wel een weekje aangehouden. Probeer rustig te blijven en je zult zien, morgen is alles oke en zie je een mooie foetus waar zelfs al armpjes en beentjes aan zitten ☺️

Ik had dit net na de 12w echo ineens roze bloedverlies gelukkig mocht ik smiddags langs komen en bleek dat de placenta nog heel laag was en wat tegen de bmmond drukte en toen waarschijnelijk adertje gesprongen ofz verder niks aan de hand!
Inmidds 23w en hoeraa de placenta is helemaal naar boven meegeschoven :)
Succes morgen

Dankjewel meiden! 
Jullie verhalen klinken gelukkig positief :)
Ik heb denk ik iets te veel gegoogled waarbij ik heb gelezen dat menstruatiekramp en wat bloedverlies een voorteken kan zijn van een miskraam. Maar jullie hadden dus ook kramp en bruin/ wat bloedverlies..
Er zat net wel een klein beetje rood bloed (de kleur ging iets meer naar de rode kant op dan naar het bruine) aan het wc papiertje :(

Ook had ik gelezen dat kramp bandenpijn kan betekenen, maar geen idee hoe dat zou moeten voelen. 

Ik hoop alleen dat alles oké is met de kleine in m'n buik! Maak me toch wel zorgen ondanks jullie positieve verhalen! 

Terug
Bovenaan