Krampen en lage rugpijn

<p>hoi allemaal,</p><p>Ik zou heel graag jullie advies willen over het volgende. Afgelopen maandag begon het, lichte krampen en dinsdag in de avond zelfs een uurtje steken in mijn onderbuik. Gisteren ook weer de gehele dag lichte krampen gehad, niet zoals ongesteldheid maar wel constant aanwezig. Het is vandaag (donderdag) nog een hele week tot mijn NOD, 23 mei.</p><p>Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik ben me stiekem alweer helemaal aan het verheugen, maar ben zo bang voor teleurstelling nummer 15.</p><p>groetjes en alvast bedankt!</p>

Tja je lichaam kan je goed voor de gek houden.  En omdat je ook al zegt dat  je je eigen aan het verheugen  bent op je nod kan je lichaam  gekke dingen met je doen..
Zeker als het inderdaad wat langer duurt snap ik je spanning en angsten. Ik had die al in de eerste maanden laat staan als je heel wat rondes verder bent.
Enige wat je kan doen is proberen  afleiding te zoeken en te wachten op je nod.
Klinkt natuurlijk makkelijk gezegd vanuit een ander i know. 
Veel succes en hopelijk  over een weekke een positieve  test voor jou

Oh spannend hoor! Het kunnen natuurlijk voortekenen zijn maar het kan ook dat je lijf een loopje met je neemt.
Bij mij is er elke cyclus wel wat anders/nieuws waardoor ik denk "zou het?!". Maar het heeft helaas nog niet zo mogen zijn (juli 2017 gestopt met de prikpil, 4 maanden later weer een cyclus en vanaf toen aan het proberen)
Vorige maand werd ik zelfs gewoon wakker van de pijn in mijn borsten. En oprecht een andere pijn dan die keren ervoor. Maar nope, geen positieve test en keurig ongesteld. 
Maar dit betekend natuurlijk niet dat het niet raak kán zijn! Zenuwslopend hè... Ik duim in ieder geval met je mee. Mijn nod is de 30e deze maand.. Dus nog een staartje vruchtbate dagen hierzo... 

Bedankt voor de reacties dames! Heel erg fijn!
Het is voor mij ronde 15 en inderdaad heb ik dit dan ook nog nooit een week voor NOD gehad, vandaar de hoop :)
Bedankt voor het duimen, ik ga dat ook de 30ste doen :) Bo-Belle!
Ik ga afleiding proberen te zoeken, het weekend is gelukkig bijna hier!
bedankt!!

En weer ongesteld geworden net, ZUCHT! Ik denk eraan toch langs de huisarts te gaan en te vragen waar die klachten dan wel vandaag kunnen komen, om moe van te worden!

Hè wat balen zeg!
Ben je sowieso al eens bij de huisarts geweest? Wij zijn een maand of 2 geleden gegaan en meteen een verwijzing gekregen voor spermaonderzoek (de eerste x was de kwaliteit niet goed, de 2e keer wel > eindconclusie is goed genoeg om hiermee kinderen te kunnen krijgen). Dat was echt een ontzettende opluchting!
En als ik met de zomer (eind juli) nog niet zwanger ben geworden verwijzen ze me door naar de gyneacoloog. 
Dat geeft me toch wel een soort van rust. Want ook ik maak me vaak zat helemaal gek met 'klachtjes'. En die lijken elke maand net iets van elkaar te verschillen waardoor ik dan denk "ja maar dit keer is het toch echt anders... dus misschien?" en dan ben je dus gewoon weer jezelf voor de gek aan het houden :| 
Ik hoop in ieder geval dat het snel raak is voor je! En als je nog niet bent geweest kan ik een gesprekje bij de huisarts echt aanraden. 

Terug
Bovenaan