Krampen en nu klein bloedverlies

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal.

Mijn topics worden steeds meer uitgebreid.
Ik wilde info over het hebben van krampen en later waarom die zwangerschapssymptomen verdwenen.
Vanmorgen stond ik op en had hevige baarmoederkrampen.....ik ging even douchen om de pijn te verzachten en verloor toen een druppel bloed.
Vervolgens nog een paar druppels op de wc. De kramp ging weg en ik bleef maar aandrang tot plassen krijgen...het bloeden is nu wel gestopt.

Ik ben zo bang.

Hoi,

Het kan natuurlijk ook de innesteling zijn. Dat  kan je echt voelen en vaak komt er ook wat oud bloed mee. Dit is dan meestal niet helder rood. Bij een miskraam moet het bloeden verder doorzetten, net als een menstruatie. Ik heb zelf in december 2006 een miskraam gehad met 8 weken en bij mij ging dat op die manier. Wat nu belangrijk is, is dat je enigszins rustig probeert af te wachten. Als het echt een miskraam is, dan kun je dat toch niet tegen houden.
Sterkte en bedenk dat het ook nog steeds de innesteling kan  zijn.  

Liefs Janine

Hoi,

Ik las net je twee topics en als ik jou was zou ik maar even afwachten vandaag en morgen toch even kijken voor een verloskundige in de buurt, want het feit dat je positief test en druppels bloed verliest vind ik raar oud bloed kan wel dit is bruinig maar bel even en vraag een verloskundige even naar haar mening  in dit stadium kunnen ze niet veel voor je doen maar ze kunnen je in ieder geval advies geven over hoe en wat, en nog even dit zwangerschap hoeft niet gepaard te gaan met allerleil verschijnselen soms krijg je deze later in de zwangerschap, ikzelf heb drie kinderen en bij de laatste zwangerschap kwam ik er pas na bijna vier maanden achter dat ik zwanger was omdat toen pas de verschijnselen zoals moeheid, misselijk en dergelijke begonnen. hoop dat alles goed gaat.

succes, bianca

Terug
Bovenaan