krampen en onrustig

hallo ik zal me even voorstellen ik ben judith en 36 3n halve week zwanger van mijn eerste kindje ,mijn vraag is :ik heb elke keer last van krampen in mijn onderbuik en ben erg onrustig kan het zijn dat mijn kindje te vroeg komt of zal het zijn omdat ik zelf niet zo groot ben en het nu te wijnig ruimte heeft? ik maak me een beetje zorgen .en als het komt hoe lang zou het dan in de couvuce moeten ?
als vast bedankt
groetjes judith

hoi judith ,
ten eerste maak je maar geen zorgen over de krampen die je het het zijn de zogenaamde oefenweeen . Niemand kan precies voorspellen wanneer je kindje komt allen je kindje zelf. Dat je onrustig bent is ook normaal hoor
> ikzelf ben 38 weken zwanger en ook ik heb al een paar weken last van krampjes. En ben vreselijk onrustig . Ook al wordt dit mijn 3 e kindje. Over de couveuse gesproken , als je kindje nu zou komen zou het ongeveer een paar dagen tot een week in de couveuse moeten maar dat hangt natuurlijk ook van het gestel van je kindje af of de lonetjes goed gerijpt zijn . Mijn oudeste heeft ook in de couveuse gelegen en die was niet eens te vroeg gebeoeren . Hij is is week 42 ter wereld gekomen, Maar je niet te druk Judith komt tijd komt raad en zoek eenbezig heid om je tijd te doden heel veel suc6 er mee en laat nog even weten wanner je bevallen bent >
groetjes Strellie

Hoi

Ja, maak je niet druk hoor. Een kindje is klaar bij de 37 weken, dus dat is al gauw, en als het goed is zijn dus de longetjes dan ook gerijpt. Veel succes met de laatste loodjes!

Jedidja (38 wk)

Longetjes zijn al rijp bij 34 weken ongeveer. Het si zelfs zo dat ze geen weeen remmers meer geven als je 34 weken bent! Ik lag zelf met 31 weken aan de remmers in het ziekenhus (en ben nu 40 weken met krampen en het beu, niet te geloven toch)

Terug
Bovenaan