Krampen en pijnlijke borsten op NOD

<p style="text-align: left;">Hoi! Gisteren zou ik ongesteld moeten worden. Al 2 dagen heb ik echt het gevoel van ‘nu weet ik het zeker, ik ben ongesteld’. Zo’n gevoel had ik. Ik ben ontzettend vaak naar de wc gegaan om te checken, maar hij blijft uit. Nu heb ik behoorlijk last van mijn borsten, ze voelen ook echt zwaar aan. Er alleen al naar kijken dot gewoon pijn. Dat heb ik nooit tijdens mijn menstruatie. Daarnaast heb ik dus af en toe flinke krampen, iets wat ik ook niet echt heb. En dan nog steeds geen menstruatie. Ik vind het zo spannend om te testen, ik ben zo bang voor weer een negatieve test na al die maanden… Vreselijk, die onzekerheid. Wat waren jullie eerste symptomen? </p>

Dat is zeker waar!
Vorige maand werd ik dus 2 dagen eerder ongesteld, wat ik dus nooit heb.
Nu vraag ik mij echt af of ik niet over 2 dagen ongesteld moet worden, omdat ik mijn cyclus van vorige maand niet klopte.. Ik gebruik een app waarin ik alles bijhoud en volgens die app zou ik gisteren dus ongesteld moeten worden. Maar het is er (nog?) niet..
Lastig allemaal, pfoeh. 

En was het bij jou ook positief?
Jeetje mina, die spanning is niet te houden zeg haha.. Ik zit ondertussen bij de kapper en ben al 2x naar de wc geweest om te checken of ik echt niet ongesteld ben geworden. Gelukkig niet! 
Ik lees op allerlei forums allemaal verhalen met precies dezelfde symptomen die ik heb, en ik denk dat 90% daarvan positief getest heeft!
Lief, hopelijk dat het duimen helpt haha! 

Absoluut, ik was net gestopt met de pil en overtuigd dat ik ongesteld zou worden, omdat ik echt menstruatiekramp had, daarbij had ik zere en zware borsten. Ik wist mijn cyclus nog niet, dus heb na 4 dagen “overtijd” te zijn getest en ik had meteen een knaltest in handen.Echt spannend voor je, ik zou echt gaan testen, ook als de test negatief is, is dat fijn om te weten, zo in spanning blijven is ook niks! Succes!!

Wat leuk, gefeliciteerd!! Ik wordt zo blij van zulke berichten!
En het geeft mij zo veel hoop om te lezen dat jij dit ook had. Jouw symptomen komen overeen met die van mij, dus ik hoop het zo! Mijn duimen zijn ondertussen stukgedraaid haha.
Morgenochtend gaan we testen! Nog even een avondje vol spanning haha! 

Terug
Bovenaan