Krampen en steken in onderbuik

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben nog pril (bijna 4wk) zwanger en heb naast de ‘standaard’ krampjes ook, soms best pijnlijke, steken in m’n onderbuik. Rechtsonder..</p><p>Is dit normaal? Hebben jullie dit ook (gehad)?</p><p>Alles is nog zo spannend in het begin ☺️<br /><br /></p><p>Alvast bedankt!! </p>

Goedeavond,

ik ben nu 15 weken zwanger maar heb ik de eerste weken ook veel last gehad van steken, krampen in mijn onderbuik. Ik denk dat het erbij hoort . 

Hoi hoi,
Fijn om te horen. Het zit gewoon best ver aan de rechterkant en voel het ook lichtjes in mijn bovenbeen af en toe. Maar kan toch niks doen dan afwachten ben ik bang ?

Hee lauz,
Ik ook 4 wkn, voor ons de 2de en ik voel inderdaad ook wat je omschrijft?. 
Even spannend zo de eerste weken!

Hee lauz,
Ik ook 4 wkn, voor ons de 2de en ik voel inderdaad ook wat je omschrijft?. 
Even spannend zo de eerste weken!

Hier ook 1 dag na nod en herken het ook! Vooral vanaf 4 dagen voor nod tot gister vond ik ze best heftig. Werd er s nachts ook wakker van, maar vandaag alleen nog maar milde krampjes gelukkig.

Hoi hoi,
Het is normaal. Ookal begrijp ik dat het eng is. Ik had rond week 5/6 zulke erge buikkrampen en steken dat ik krom in bed met een kruik lag en écht 100% bij mezelf dacht: dit kan gewoon niet goed zijn! Dit hoort niet! Ook ik ging zoeken op internet en las dat het erbij hoorde, heb met 7 weken een 1e echo gekregen en direct aan de verloskundige gevraagd over de krampen, ze hoorde er inderdaad bij. Het word minder :). Neem een warme douche, daarna een warme kruik of pittenzak en als t even kan ga comfortabel liggen. Het helpt.

Bedankt allemaal voor de berichten, omdat het zo ver naar rechts in mijn buik was had ik even de angst voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap...

Maar jullie berichten stellen mij gerust ❤️

Terug
Bovenaan