krampen en verslikken

A

Anoniem

Guest
hoi,hoi
Het gaat hier de laatste paar dagen wat minder met Kyra
Ze heeft denk ik veel last van krampjes, schreeuwt het echt uit en overstrekt, terwijl ik toch echt geen rare dingen eet of drink..Bovendien verslikt ze zich vaak aan de borst en da`s best eng om te zien. vannacht lag ze te huilewn, ineens een harde schreeuw, ik pak haar op en weer die blik zonder ademhaling.. het duurt maar een paar sec maar schrik er steeds zo van.
Bij mijn oudste heb ik dit nooit gehadm ga strax maar ff langs het inloopspreekuur van cb misschien weten zij raad...

Geen bezorgde mama sandra mila 3,2 jr en Kyra bijna 8 wkn

Hallo Sandra,

Ik las je verhaal net en herkende de symptonen. Onze dochter Mette slikte erg vaak  melk weg en kon er af en toe ook echt in blijven. Het is dan alsof ze het even heel erg benauwd hebben. Mette is opgenomen in het ziekenhuis en het bleek reflux te zijn. Bij reflux is het klepje wat de slokdarm sluit nog niet volgroeit dus komt er wel eens wat terug zodat ze zich verslikken. Dit gaat gepaard met krijsen van de pijn omdat de voeding die terugkomt erg zuur is en dus brand in de slokdarm. Het cb had dit er bij ons niet uitgehaald. Zij kijken toch wat algemener. Mocht je vragen hebben dan kun je me mailen op inge12474@hotmail.com

gr.Ing

Terug
Bovenaan