Krampen in baarmoeder na orgasme???

Wie heeft dit ook en is dit normaal???
Ik ben nu nog maar kort zwanger (5 en halve week), maar ik had vorige week een orgasme (nu durf ik niet meer, haha) en ik kreeg ontzettende krampen in mijn baarmoeder..

De vorige keer had ik dat ook en toen heb ik een MK gehad (zal daar wel niets meer te maken hebben hoor...

xx Es

hoihoi!

Dat was dus even schrikken, whahahaha!
Nee, het schijnt heel normaal te zijn na een orgasme hoor, je baarmoeder is nu toch anders dan als je niet zwanger bent.
Als je het niet vertrouwd kun je altijd je VK bellen, maar mij is verteld dat het normaal is want ik had er ook last van en schrok me ook te pletter...........als je baby wat groter is schijnt het zelfs een fijn gevoel te zijn voor je baby-tje, even een gevoel van een omhelzing door de baarmoeder wand.................tja............

Liefs Rimke
24+6 weken

hoiii...

ik moest heel stiekum wel ff lachen, maar ik heb ook ergens gelezen dat  de  baby een orgasme verneemt als een warme omhelzing..
ik heb het ook aan mn hubby verteld en hij noemt sex al een dikke knuffel!! hahahaha

Whoeoeoeoeohahahahahahahaaaaa..!!!!
Dat zal mijn man fijn vinden, ik ga het hem vanavond direct vertellen!!!

Bedankt voor jullie reacties!!

Knuffel ze.....

xx Es

Hoi meid,

ook ik moest best wel lachen toen ik je berichtje las.  Je moet het zeker niet laten hoor meid
Ook ik heb gehoord dat het de normaalste zaak van de wereld is. Dus you go girl, haha!!

Liefs Debby.

Ha Esther,

Hoop dat de andere reacties je een beetje hebben geholpen! Ik heb zelf ook een miskraam gehad, na een vrijpartij, heel zuur. Maar ze hebben me verzekerd dat die niets met elkaar te maken hadden, de miskraam zou ook zijn gebeurd zonder die "dikke knuffel" : ), dat was gewoon toeval. Je baarmoeder voel je nu gewoon beter, dus dat die  samentrekt ook, dat schijnt hij normaal bij een orgasme ook te doen maar dan voel je het niet zo. Een miskraam is meestal toeval, en zeker vroeg in de zwangerschap niet te voorkomen: dan is er vaak iets mis met het kindje en lost de natuur dat op. Bij meerdere miskramen kan er iets aan de hand zijn, of het is ook gewoon toeval. Ik had er drie en heb inmiddels bij de vierde zwangerschap bijna week 20 bereikt. Veel succes met jouw zwangerschap! Geniet ervan! En van de knuffels ; )

Zeeuws Meisje

Terug
Bovenaan