Krampen in been --> TIP

A

Anoniem

Guest
hallo ladies,

ff voorstellen, ben Carla en 6 weken en 2 dagen  zwanger van mijn 1ste kindje!
Ik wilde een tip met jullie delen  die ik vorige week van mijn voetreflextherapeute heb gekregen. Er zijn vrouwen die nogal last hebben van krampen (kuiten) tijdens de zwangerschap. Deze worden veroorzaakt door dat de kleine calcium 'afpakt' van je. Zij had de volgende tip: leg een stuk sunlight zeep onder je matras. (die ouderwetse)
Ik heb zelf nog geen last van kramp (gelukkig), maar ben voorbereid!.

Fijne zwangerschap gewenst!

Liefs,
Carla

Hoi Carla,

Leuk je te leren kennen,waarneer ben je uitgerekend?
Ik zelf ben op de 22 ste uitgerekend en ben morgen 6 weken zwanger van mijn eerste kindje.Verder heb ik zo af en toe ook last van kramp dus ik kan die tip wel heel goed gebruiken.Zou het vanacht eens proberen en dan hoor je er van of het helpt.
Is dit ook jouw eerste kindje?
Nu maar hopen dat er a.s augustus geen hittegolf komt anders hebben we vreselijk last van die warmte,althans ik heb wel een airco in huis maar ook daar moet je geloof ik mee uitkijken.

Rustig aan en geniet van je zwangerschap.

kussies augustus mama Bernicee(morgen 6 weken zwanger)eerste kindje.

hoi Bernicee,

Nou dan gaan we ongeveer gelijk op  Ik ben maandag a.s. 7 weken. Uitgerekend op 22 of 23 augustus, weet nl. niet meer precies wat mijn laatste dag was. Is idd ook mijn 1ste. Erg spannend allemaal en moet er ook best wel aan wennen. Zeker dat mijn lijf nu begint te groeien.
Zijn net verhuisd naar nieuwe appartement en dat is alweer te klein, dus dat wordt weer verhuizen  Maar goed, dan is alles wel straks helemaal af als de kleine er is.
Afgelopen jaar was best een spannend jaar, gaan samenwonen (ken mijn vriend nog niet zo heel erg lang; iets meer dan 1 jaar) en nu zwanger! Ben 36 dus maak het allemaal erg bewust mee
En jij? hoe gaat het met jou? Last van misselijkheid, vermoeidheid? Bij mij wel vermoeidheid en sinds gisteren, slaat de misselijkheid ook toe zucht...

Liefs,
Carla
Den Bosch

hoi carla!!
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! ik ben ook zwanger van mijn 1e kindje, 7 wkn nu, erg pril nog, en ben 16 augustus uitgerekend. mijn vriend en ik kennen elkaar helemaal nog niet zo lang, een jaar nu, waarvan we nog maar 8 maanden samen zijn. maar we zijn er erg blij mee en onze families gelukkig ook!
wij willen ook gauw verhuizen, omdat het hier te klein is, en ik woon 3 hoog dus das niet zo handig. en ik heb een hernia, dus die tip van jou zal ik zeker eens uit proberen! alhoewel ik nu al een poos geen last meer heb van mn rug! wel van kramp in mn kuiten!
maar leuk dat we elkaar hier leren kennen
liefs diana

Nou, grappig om te lezen zeg!

Ik had nl ik mijn vorige zwangerschap zelf ontdekt dat wanneer ik meer melk dronk en melkproducten nam, ik amper tot geen last had van krampen! Een bevestiging dus omdat ik hiermee de calcium aanvulde :)

Veel melk drinken dus !

Allemaal een goede zwangerschap gewenst en groetjes van Natasja uit Ede.
26,1 wk zwanger van een dochterje! (=derde kindje,eerste 2 zijn 2 lieve knullen!)

Terug
Bovenaan