Krampen in beginstadium

<p>Hallo,</p><p>Ik heb vorige week 2 positieve testen gehad. Ook was de tweede donkerder gekleurd. Vanochtend de verloskundige gebeld en nu begint het wachten. ( over drie weken een echo ). Toch ervaar ik behalve pijnlijke borsten erg veel kramp in de baarmoeder ( denk ik ). Gelukkig geen bloedverlies tot zover. Voornamelijk in de ochtend kramp. En afgelopen nacht tweemaal dat ik er toch wakker van werd. Verder voel ik mij prima. ( Zit nu op vijf en halve week). Komt dit iemand ook bekend voor. <br />Mijn menstruaties waren altijd heftig. Dit doet me dan ook denken aan menstruatiepijn. Ik kan googlen tot ik een ons weeg. Maar zal toch drie weken geduld moeten hebben ☺️. Iemand nog tips?</p><p> </p>

Ik heb een soort van spierpijn krampen. Bedoel je dat? Ik ben even ver als jou.. Heb straalt bij mij ook uit naar de rug. Vind t ook een beetje eng.  

Heel herkenbaar! Heb zeker in het prille begin echt veel buikpijn gehad. Voelde precies alsof ik ongesteld zou worden. Maar ook wisselende stekende aanvallen ter hoogte van mijn eierstok (niet zo gek, die is ook wat vergroot). Nu ben ik nog steeds pril zwanger hoor (9.3) maar nu vooral buikpijn van mijn darmen, die lijken wel in de knoop te liggen. 
Die buikpijn maakte me verschrikkelijk onzeker maar we hebben met 6.4 toch een hartje zien kloppen! Kan er dus zeker bijhoren.. 

Ja ik heb zelf geen last van mijn rug. Echt alsof elk moment de menstruatie doorbreekt. Heb net een paracetamol genomen om hopelijk de nacht goed door te komen. Zelf word ik er ook beetje onzeker van. Heb ook een kruik besteld. En de dagen maar aftellen tot de echo.. 

Goedemorgen,
Er zijn hier heeeeeeel veel topics over op dit forum, het is namelijk heel normaal. Je baarmoeder werkt al vanaf dag 1 onwijs hard en dat voel je. Bij mij heeft het tot week 8/9 geduurd (nu19+1). Als je er bloedverlies bij krijgt even de vk bellen.
En geniet van jullie zwangerschappen!

Jaaa ik kwam er ook achter toen ik het forum doorlas. Helaas kreeg ik toen mijn eigen bericht niet meer verwijderd. Ik ben wel een stresskip dus zal het proberen iets meer los te laten. En goed in de gaten houden of er geen bloedverlies is.
toch bedankt voor jullie berichtjes!

Ook al weet je soms dat het er waarschijnlijk bij hoort, kan je er alsnog onzeker van worden. En je kan het begin al zo weinig met mensen delen dus een forum is dan juist fijn toch? 
Ik wist ook dat het erbij kon horen maar het was onverwachts echt een stuk pijnlijker dan ik had verwacht. Schrok er ook enorm van! 
Maar het is inderdaad wel fijn als je het een beetje naast je neer kan leggen :)

Terug
Bovenaan