Krampen na eisprong

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben benieuwd of er mensen zijn met dezelfde klachten. Het gaat om het volgende. Dit is onze 2e ronde mbt tot het zwanger worden en bij beide keren dus krampen na de eisprong die een aantal dagen aanhouden. Hiervoor nooit last van gehad. Gebruik al bijna 2 jaar geen pil meer dus altijd met condoom gevreeën. Kan het een reactie van het lichaam zijn? Of toch bevruchting en dat het de 1e ronde gewoon niet heeft kunnen nestelen. Ik ben benieuwd of iemand een antwoord heeft.</p><p> </p><p>Ps. Dit zal ons 2e kindje worden maar herken de klachten niet van de vorige keer. Heb toen een keizersnede gehad</p>
 
Hi!
Erg herkenbaar, 11 juni eerste dag van mijn laatste menstruatie en sinds 2/3 dagen lichte steekjes in mijn onderbuik. Dit is de 3e ronde voor ons eerste kindje en heb dit de eerste 2x niet gehad.
Ook heb ik last van dikkere en meer afscheiding en kon gister niet stoppen met eten. 
Ik vraag mezelf dus ook af of het gewoon toeval is omdat ik er extra op let, of dat het toch de bevruchting zou kunnen zijn. 
Liefs
 
Ik vraag me af of je eisprong niet iets later is dan je denkt. Die krampjes en dikkere afscheiding lijkt je eisprong te zijn. Maar ik weet niet hoe zeker je ervan bent natuurlijk of je ook ovulatietesten etc gedaan hebt? Ik heb die klachten iig altijd de eisprong gehad. Misschien voor de zekerheid nog iets langer het gezellig maken thuis ?
 
Bedankt voor je reactie!
Wij hebben voor het eerst ovulatietesten gebruikt welke erg duidelijk aangaven wanneer ik vruchtbaar was, die dagen ook regelmatig gemeenschap gehad.
Ik heb altijd een zeer regelmatige cyclus.
 
Liefs 
 
Wanneer een eitje en sperma samen komt voel je dat niet. Als het gaat nestelen kun je het voelen maar dit is pas rond dag 9 na je ovulatie.
Zelf begonnen bij mij wat lichte krampen rond dag 7 en ben nu zwanger.

Je ovulatie kan idd ook later zijn dan je denkt, dat was bij mij ook zo.
Helder slijm verlies met draden duidt op een aankomende eisprong. Wordt het minder dradig en wit/geel dan is ie geweest en is de kans voorbij.
 
Ik heb dit ook gehad. Voelde duidelijk mijn eisprong, en daarna een paar dagen aanhoudende krampen/steken. Had ook het gevoel, zou het dan raak zijn. Maar gewoon ongesteld geworden. En zo gaat het iedere keer. Dus bij mij hoort het er nu gewoon bij.
Gelezen dat meerdere mensen er last van hebben.
Ik zal voor je duimen! 
 
Terug
Bovenaan