Dit is de tweede nacht dat ik wakker wordt van krampen onder in mijn buik en trekt langzaam naar boven, gepaard met veel harde buiken. Het voelt krachtiger als menstruatie krampen en ik probeer de pijn dan maar weg te zuchten. Het lijkt of ik dan in een roes kom en weer in slaap val. Wakker wordt ik dan ook nog om 3/4 x te plassen in de nacht en de volgende ochtend wordt ik weer pijnloos maar wel heel moe wakker. Herkent iemand dit?
Ik heb morgen echo, controle bij VK dus zal het eens bespreken... Het zal allemaal wel horen bij de voorweeen...
Nou meiden! Succes met de laatste loodjes!! Ik merk dat het steeds rustiger wordt op het forum nu er een aantal al bezig moeten zijn met hun bevalling of hun kindje waarschijnlijk al in hun handen hebben!
liefs...Janne van Krukel 37 weken vandaaag!!
Ik heb morgen echo, controle bij VK dus zal het eens bespreken... Het zal allemaal wel horen bij de voorweeen...
Nou meiden! Succes met de laatste loodjes!! Ik merk dat het steeds rustiger wordt op het forum nu er een aantal al bezig moeten zijn met hun bevalling of hun kindje waarschijnlijk al in hun handen hebben!
liefs...Janne van Krukel 37 weken vandaaag!!