Krampen onder in buik

Dit is de tweede nacht dat ik wakker wordt van krampen onder in mijn buik en trekt langzaam naar boven, gepaard met veel harde buiken. Het voelt krachtiger als menstruatie krampen en ik probeer de pijn dan maar weg te zuchten. Het lijkt of ik dan in een roes kom en weer in slaap val. Wakker wordt ik dan ook nog om 3/4 x te plassen in de nacht en de volgende ochtend wordt ik weer pijnloos maar wel heel moe wakker. Herkent iemand dit?

Ik heb morgen echo, controle bij VK dus zal het eens bespreken... Het zal allemaal wel horen bij de voorweeen...

Nou meiden! Succes met de laatste loodjes!! Ik merk dat het steeds rustiger wordt op het forum nu er een aantal al bezig moeten zijn met hun bevalling of hun kindje waarschijnlijk al in hun handen hebben!

liefs...Janne van Krukel 37 weken vandaaag!!

Hoop voor je dat het doorzet in weeen. Maar het is wel vervelend dat je zovaak wakker word en s morgens zo moe bent.

Is het kindje al ingedaald? Anders kunnen het misschien indalingsweeen zijn.

Succes in ieder geval morgen!

Liefs Cindy, vandaag 38 weken!

Hey Janne,

Vervelend dat je er slecht door slaapt. Ik hoop voor je dat het door zet in weeen en dat je je kindje in je armen mag houden! Ik heb r zelf ook regelmatig last van, het begint met een menstruatieachtige kramp en het word dan steeds erger en steken onderin mijn buik. Op een gegeven moment voelen ze als echte weeen alleen zakt het dan weer af! Volgens de VK gewoon voorweeen bij mij. Aangezien de kleine al helemaal ingedaald ligt een week of 2! Ik ben benieuwd wat je VK zegt morgen!

Liefs

Ik vroeg me inderdaad ook meteen af of de kleine al ingedaald was. Anders heb je inderdaad kans dat je daar afgelopen nacht flink mee bezig geweest bent. Maar lastig is het wel, ja.

Ik heb het na de kerst 1 nachtje gehad. Dat viel nog wel mee. Maar sindsdien is het hier nog altijd rustig.

ben nu 38.6 wk

Hey!

Ja dat indalen ik hoop daar morgen meer over te horen. Voor mijn gevoel ligt het kindje al vanaf week 34 al een stuk lager, omdat ik het (voor mijn idee) met het hoofdje tegen mijn schaambeen en mijn blaas voel bewegen en schuiven. En verder zullen het wel voorweeen zijn..beetje oefenen he! Ik laat morgen weten wat VK zegt. Spannend echo! Kunnen we de kleine weer eens van dichtbij zien!

Janne,

Lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees. Heb de hele nacht wakker gelegen. Ik dacht echt: hou op met die pijn of geef me echte weeen. Dit is ook niks! En dan viel ik weer even in slaap.

Gelukkig heeft mijn man na een paar slapeloze nachten besloten om op de logeerkamer te gaan liggen. Dus kon lekker ongestoord mijn gang gaan.

Heb nu vanmiddag even op bed gelegen en geslapen, ben bekaf! Heb de hele zwangerschap het idee dat ik eerder zou bevallen, maar toen ik vannacht die sneeuwbui buiten zag, dacht ik o nee, dat zal me nu toch niet gebeuren hahaha.

Vannacht had ik op mijn telefoon al het verhaal van melendaan gelezen, dacht: ben niet de enige die wakker is en er zo bij loop. Kon helaas niet reageren. Straks is het hier `s nachts nog drukker als overdag hihihi

Haha ja die kans word steeds groter dat het 's nachts drukker word dan overdag! :D Wat hebben er veel meiden last van zeg. Allemaal straks tegelijk bevallen haha dat zou nog eens wat wezen, dan geven we ons op voor de kinderen! :D

Terug
Bovenaan