Krampen, ontlasting

<p>Sorry voor mijn verwoording maar vroeg me af of dit herkenbaar is bij andere</p><p> </p><p>Ik ben nu voor het eerst zwanger, 8 weken.</p><p>Nu 2x in 3 dagen gehad dat ik flinke krampen kreeg en steeds naar de wc moest om ontlasting te krijgen. Zowel normale ontlasting als een paar keer dun.</p><p>Krampen zijn dan zo erg dat ik een paar achter elkaar moet</p><p>Herkenbaar? </p><p>Moet ik me zorgen maken? </p>

Ik heb hier ook last van. Heb bij m’n menstruatie ook altijd last van m’n darmen.. is bij mij blijkbaar gevoelig, bij jou waarschijnlijk ook! 
Ik denk dus dat het gewoon een vervelend zwangerschaps dingetje is maar geen reden voor paniek.. goed blijven drinken is heel belangrijk. 

Ik had het aan het begin van mijn zwangerschap ook. Heb echt 2 weken lang non-stop dunne ontlasting gehad en veel buikpijn hiervan. Volgens de huisarts en vk kwam dit door de hormonen. Inderdaad ook bekend mee tijdens menstruaties! Ik zou me hier niet druk om maken. Zorg dat je goed blijft drinken en vezelrijk blijft eten. :)

Jep bekend kwaaltje ??‍♀️door de hormonen raken je darmen wat van streek. Zoals hierboven genoemd heb ik dit ook altijd al tijdens mijn menstruatie. Helaas niets aan te doen. ik ben nu 8+3 en het word qua dunne ontlasting wel steeds wat beter. (maar ik heb ook nog een prikkelbare darm, dus wel een beetje gewend)

Terug
Bovenaan