krampen op dag 14

Dag lieve dames, Ik heb het deze keer eens goed bij gehouden wanneer de eisprong zou kunnen zijn, en inderdaad op dag 14 had ik wat krampen. Zou het kunnen zijn dat dit de eisprong is of maak mijn lichaam me dit wijs omdat ik dat graag zou willen voelen? Het is nu dag 15 krampjes zijn weg, nou proberen er niet te veel achter te zoeken anders ben ik weer teleurgesteld als ik ongesteld word he. Groetjes Fabbie

Hai Fabbie,

Ik zit vandaag ook op dag 15 en gisteren had ik die krampjes. Ik heb echt het vermoeden dat het DE sprong was! Gelukkig hebben we de dag ervoor nog geklust. Vandaag nog maar een keer voor de zekerheid!
Het maffe is: ik heb nu ook een beetje misselijk gevoel. Ik ben alleen bang dat ik me van alles in mijn hoofd haal. We moeten afwachten! Succes!
Esther.

Hoi Fabbie,

De kans is groot dat je je eisprong hebt gevoeld. Ik zelf voel het dus ook altijd. Meestal aan een kant van je buik,en de volgende maand als het goed is aan de andere kant! Let daar maar eens op (of hopelijk niet natuurlijk als je zwanger bent).

Groetjes Anita

Terug
Bovenaan