<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hi meiden, Ik heb al een aantal dagen last van een stekende pijn in mijn onderbuik. Het houdt nu ook steeds vaker aan. Mijn NOD is op 7 maart, normaal gesproken heb ik een best wel hevige menstruatie, maar nog nooit zulke klachten gehad die al een week voor mijn NOD begonnen. Heb het gevoel dat het erger is dan een paar dagen geleden. Het voelt soms als menstruatiekramp maar soms ook toch weer anders, echt als steken. Ook heb ik last van maagzuur. Ik had vorige week ook soms opeens last van steken in mijn vagina en misselijkheid. Herkent iemand deze klachten van week 3/4/5 van de zwangerschap? Ik heb een paar weken geleden een griepje gehad maar de neusverkoudheid wil ook maar niet weggaan, blijf al 3 weken lang snuiten, weet niet of dit met menstruatie of zwangerschap te maken kan hebben. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">wat achtergrondinfo: ik ben half dec gestopt met de pil, toen ongesteld geworden (onttrekkingsbloeding) en daarna 2x na 28 dagen ongesteld geworden (toen gebruikten we nog een condoom) dit is de eerste maand dat we er echt voor gaan. Ik wil niet teveel hopen want ik denk dan ‘sommigen zijn jaren bezig’ dus wil dan niet teveel hopen dat het na ronde 1 dan al lukt, maar het lukt ook niet echt om er niet mee bezig te zijn als ik bepaalde dingen voel. <br /><br /></p><p>ps. Ik weet dat er ook een categorie ‘zwanger worden’ is en het daar misschien thuishoort maar daar krijg ik geen reactie en dacht; meiden die hier reageren zijn waarschijnlijk al zwanger dus zullen wellicht weten of dit met zwangerschap te maken kan hebben. </p>