krampen van fruithapje

Mijn dochter is van de 11e 4 maanden, ik heb rond die datum en afgelopen week ook weer het fruithapje geprobeerd, ze eet het wel maar krijgt er na ongeveer 4 uurtjes hevige krampjes van, ze schreeuwt dan echt van de pijn, geen uren, maar toch. Ik ben dus ook gestopt, (nu dus weer) ik wil niet dat ze zo'n pijn heeft. Wie herkent dit en heeft goede raad???? Moet ik gewoon nog even wachten???
Bedankt, groetjes Millie
 
Hallo moeders,

Onze dochter van nu 7 weken voed ik op vraag (borstvoeding)De laatste week komt ze maar 4x per 24 uur. Ze slaapt ook al s'nachts door. Ik ben bang dat ze niet genoeg te eten krijgt. Toch is ze wakker en vrolijk en alert. Heeft iemand hier ook ervaringen mee, dat een kindje gewoon minder vaak drinkt maar blijkbaar toch genoeg voeding binnen krijgt. Vast bedankt!

Ellen
 
Die kramp kan te maken hebben dat je er te vroeg mee begonnen bent, Je mag pas met 6 maanden met fruit beginnen om allergie te voorkomen, dus ik zou als ik jou was nog even wachten want ze reageert er niet goed op en met 6 maanden langzaam beginnen bijv. eerst alleen een banaantje of peertje
succes en ff geduld
 
Mijn zoontje is net 4 maanden geweest en volgens het cb mag ik ook beginnen met groente of fruit.En omdat mijn zoontje ook al voeding krijgt voor darmkrampjes zei de wijkverpleegkundige dat ik misschien beter eerst met groente kon beginnen. Omdat dat iets beter verteerbaar zou zijn.Misschien is dat een optie.
Mijn reactie is wel wat laat, dus misschien gaat het ook wel beter inmiddels. groeten Renate
 
Terug
Bovenaan