Krampen vlak na eisprong

<p>Hoi,</p><p>zijn er dames die het volgende herkennen: afgelopen vrijdag een positieve ovulatietest gehad. Dus zaterdag of zondag denk ik een eisprong gehad te hebben. <br />vanochtend werd ik wakker en had ik een kwartier heftige steken en krampen onderin mijn buik. Duidelijk niet mijn maag/darmen. Ik klapte steeds dubbel van de pijn. <br /><br /></p><p>na een kwartier was het over en heb ik nog een wat zeurderig gevoel. <br />Zou ik dan nu pas mijn eisprong hebben? </p>
 
Hoi! Best herkenbaar. Ik had zaterdag en zondag mijn piek. Sindsdien ook zeurend gevoel. Dus ik lees mee! Welke ronde ben je ?? 
 
Hoi Lisa, ik heb eind september een miskraam gehad met 18 weken en nu in mijn 3e ronde (cyclus meteen weer 29/30 dagen). Heb dit nog nooit gehad, dus ben benieuwd of er dames zijn met deze ervaring. 


welke ronde zit jij?
 
Hier wel herkenbaar! Ik had donderdag een positieve ovulatietest en bij mij begonnen zaterdag de krampen. Een soort van menstruatiekrampen, maar dan ietsje lichter. Wordt herkent als ovulatiepijn.
 
Ja, ovulatiepijn is ook het enige wat ik bedenken. Maar vindt het zo lang omdat ik vrijdag al een positieve ovulatietest had. 
vanavond dan toch maar even extra aan de klus ;)
 
Ik zit pas in ronde 1, dus niks voelt voor mij herkenbaar. Het is dus eerder ovulatie pijn lees ik, terwijl mij ovulatie testen duidelijk afnemen en nu helemaal niks meer laten zien. 
Misschien een gekke vraag maar kan het niet zijn dat het innesteling klachten zijn..? 
 
Innesteling is denk ik wat vroeg (?) stiekem is dat wel de hoop natuurlijk ;)
we zullen nog even geduld moeten hebben. Maar ben benieuwd of er nog ervaringen zijn :)
 
[quote quote=10273374]Ik zit pas in ronde 1, dus niks voelt voor mij herkenbaar. Het is dus eerder ovulatie pijn lees ik, terwijl mij ovulatie testen duidelijk afnemen en nu helemaal niks meer laten zien. Misschien een gekke vraag maar kan het niet zijn dat het innesteling klachten zijn..?[/quote]
Ik weet nu na heel wat rondes pas echt hoe het allemaal in elkaar zit haha. Dus snap dat je na ronde 1 nog niet allemaal snapt. Je LH piek is niet per se de ovulatie zelf. Die piek betekent dat je binnen ongeveer 24-36 uur daarna je ovulatie is. Dus dat je dan paar dagen later na de LH piek de ovulatiepijn voelt is normaal.
Innesteling lijkt mij wat te vroeg. Denk dat daar ook meer bloed echt grootste symptoom is (daar hoor ik in ieder geval het meeste over).
 
Terug
Bovenaan