Krampen

<p>Hoi!</p><p>ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben en ik heb sindsdien regelmatig met vlagen krampen, alsof ik ongesteld ga worden. </p><p>Nou weet ik dat dit te maken kan hebben met het groeien van de baarmoeder maar ik vroeg mij af of iemand weet hoe lang dit kan aanhouden. En of meer mensen dit veel hebben gehad.</p><p>de pijn blijft we gelijk en ik bloed niet. </p><p>Bedankt alvast!</p><p>liefs</p>

Hoi!
Zolang je niet bloed is 't denk ik toch echt je baarmoeder idd. Ik heb 't in 't begin ook heel erg gehad. Dit duurde wel 'n paar weken en toen was 't over. Gefeliciteerd en succes! Groetjes!

Oke.. kan ik me in iedergeval op voorbereiden dat het nog wel even aanhoud. 
Zolang ik niet bloed probeer ik me ook geen zorgen te maken, maar dat blijft lastig Haha!

Met beide zwangerschappen ook 'last' van gehad! Echt ongesteldheidskrampen, soms best hevig zelfs. Maar geen bloed ook bij mij! Het hoort er idd bij en hielden bij mij ook wel 3 weken aan ongeveer. 
Geniet ervan! Ook van de krampen haha je lichaam maakt het huisje van je baby gereed :)
Groetjes

Ik zit nu in week 9 en heb het nog steeds. Gelukkig is het niet continu en komt het met vlagen. Vind het wel vervelend, omdat het idd echt zo n ongesteldheidsgevoel is. Maar ja hoort er bij denk ik maar : )

Terug
Bovenaan