Krampen

<p>Hoi iedereen, </p><p> </p><p>Ik ben nu bijna 29 weken zwanger en heb sinds begin deze week elke keer weer van die menstruatie achtige krampen die ik begin zwangerschap ook had toen mijn baarmoeder aan het groeien was zeg maar. </p><p>Is het normaal dat ik die krampen rond deze periode ook weer heb? Ik heb op het moment van die krampen ook wat meer witte afscheiding, alsof er iets heel hard aan het werk is. </p><p> </p>

Ik weet niet hoe t met 29 weken is maar ik ben 22 en heb ze ook af en toe. Ik denk maar aan groeikrampen, ik zou me iig geen zorgen maken! 

Ik ben 33 weken zwanger en ik heb er ook 4 of 5 keer last van gehad. Het waren niet echt krampen maar meer menstruatiepijn. Ik denk dat het inderdaad te maken heeft met het groeien van je baarmoeder.

Zelfde verhaal hier. Ik ben 30’weken en sinds vanochtend heb ik last van steken. Blijf maar rustig aan doen..

Ik ben al in de ziektewet, us rustig aan dod k wel. 
Ik krijg het er af en toe echt even warm van zulke krampen.. indalen lijkt me inderdaad erg vroeg, alhoewel ik alles geloof, ik heb 2 collega's die met 30 weken bevallen zijn! 

Terug
Bovenaan