Krampen

<p>Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger. En heb regelmatig last van menstruatie-achtige krampen. De krampen zijn alle behalve prettig; voelbaar in bovenbenen, rug en onderbuik. Ik transpireer er ook bij doordat het pijn doet. De krampen houden 10 min aan en verdwijnen dan weer.</p><p>Ik denk dat het ook aan de activiteit van die dag ligt. Gisteren had ik vrij, en nergens last van. Dat ik me zelfs zorgen maakte dat het er niet meer was & vandaag heel de dag gelopen op het werk en de ene kramp na de andere gehad.</p><p>Ik verlies overigens geen bloed, alleen veel witte afscheiding.</p><p>Hoe zat dit bij jullie?</p><p> </p><p> </p>

Hoi! 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Ik heb in het begin ook hele erge krampen gehad. Precies zoals jij omschrijft en het maakte mij ook onzeker. Maar zolang je niet bloed moet je vertrouwen blijven houden! 
Zelf ben ik inmiddels 24 weken en gaat alles goed :) 
succes en geniet ervan!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! 

Ik heb precies hetzelfde gehad, zoals je beschrijft. Die krampen waren 3-4 dagen voor nod begonnen, het ergst met 5,5 weken ongeveer en kwamen niet meer of nauwelijks na 6,5 weken. Met 6,5 weken kwamen alle andere kwaaltjes, zoals misselijkheid enzo ??
En idd zolang je geen bloed verliest, is het in het begin helemaal normaal. 

Succes! 

Heb ik ook rond die tijd gehad. Bij mij bleek het obstipatie  ;) nu 17.4 weken zwanger en alles gaat goed. Zolang je geen bloedverlies hebt zou ik me niet te druk maken. Misschien wel genoeg vezels en water proberen binnen te krijgen. 

Terug
Bovenaan