Krampen

Ha meiden, wij zijn druk aan de klus. 6 mei zou mijn eisprong zijn maar nou heb ik gisteren 3 mei 's ochtends een paar verschrikkelijke krampen gehad en tijdens het klussen aan de linkerkant een paar flinke pijnscheuten. Zou dat dan mijn eisprong zijn geweest? Het heeft ongeveer een kwartier tot een half uur aangehouden. Ik ben zo benieuwd want dan voel ik het ook.

Groetjes Pooh75

hallo,
zou heel goed kunnen dat dat je eisprong was, ik voel hem namelijk soms ook. Het lijkt een beetje op een ongi-kramp.Maar bij mij houdt het nooit zo lang aan, heel ff maar. Maar dat verschillt denk ik bij iedereen.

Het zou kunnen! Ik heb het afgelopen maand ook voor het eerst gevoeld, maar wist niet wat het was. Toen ik ongesteld werd ben ik terug gaan rekenen en jawel: precies 14 dagen voor mijn ongi! Het was echt behoorlijk pijnlijk, want ik had een MR-vergadering en ben eerder naar huis gegaan vanwege de pijn. Het bouwde zich bij mij vrij langzaam op vanaf het avondeten en rond 10 uur zat de pijn op zijn top. Door een kruik en te gaan liggen zakte het toen weer af en de volgende dag was het weg.

Groetjes Kiki

Het zou inderdaad helemaal geweldig zijn als je je eisprong voelt. Ik heb vorige maand ook ontzettende pijn gehad en ik ben zelfs nog via de huisarts bij de gynaecoloog beland zo'n pijn. De gynaecoloog zij dat het een eisprong was. Ik zit nu ook weer rond mijn eisprong 4-5mei zou de datum zijn en ben best wel bang dat ik die pijn ga voelen. Dat wil ik niet meer meemaken. Ik hoop voor je dat het je ei was en ik zal als ik jou was even de datum noteren zodat je dit na kunt kijken. (over 14dagen je ongi of natuurlijk wie weet) een positieve test!

Succes met klussen

Groetjes bibi

Hoi,

Het zou inderdaad je eisprong kunnen zijn. Ik heb toen ook zo'n hevige pijn gehad (leek net op mijn blinde darm) en ook wel gedurende een paar uur!

Ik hoop voor je dat het waar is, de pijn is niet prettig, maar je weet wel wanneer je vruchtbaarste dag is.

Veel succes!

Terug
Bovenaan