Krampen

<p>Hallo,</p><p> </p><p>mijn kindje is nu 10,5 week oud, ze gaat vanaf volgende week 1 dag mee naar het kinderdagverblijf. Nu is ze nog steeds heel onrustig en heeft ze nog steeds last van krampjes. Ook het slapen overdag gaat bijna niet. Ze wordt elke keer wakker of slaapt gewoon niet. Ik zit er nu al mee in mijn maag dat ze naar het kinderdagverblijf moet omdat ze zo onrustig is.</p><p> </p><p>jullie tips hiervoor ?</p>

Je zal waarschijnlijk al vanalles geprobeerd  hebben ?
Hier werkte de juiste voeding en een osteopaat  en rust en regelmaat uiteindelijk . 
Na weken met krampen daarna eindelijk rust gevonden . 

Ik heb inderdaad al van alles geprobeerd en zelfs de osteopaat. Naar drie keer geweest te zijn nog steeds geen resultaat. 

Rust en regelmaat is soms best lastig , zeker als ze een grote zus heeft die ook dingen wilt gaan doen. 

Heb je je zorgen al gedeeld met het kdv? Best kans dat dat al een heleboel geruststelling geeft! Natuurlijk wil je het liefst dat je kindje lekker relaxed naar de opvang kan, maar volgens mij zijn ze echt wel wat gewend op de meeste kdv's hoor. Ik zou gewoon eens aankaarten waar je mee zit, maak het bespreekbaar!

Ja vervelend! Hier leek infacol wel wat te helpen maar echt krampjes voorkomen is lastig. Het gaat gelukkig allemaal weer over! Heel vervelend voor op het kdv maar daar hebben ze vast veel ervaring ermee.

Sab simplex werkte hier n btje, verder niks. Op kdv zijn ze wel wat gewend. Mijn dochter was echt een huilbaby, maar op t kdv is ook veel afleiding, das wel leuk. Echt die hebben alles al gezien. No worries!

Terug
Bovenaan