Krampen!

<p>Goedemiddag allemaal, wij hebben vrijdag getest en ja hoor zwanger van onze nummer 3. Helemaal door dolle heen volgens laatste menstruatie zou ik vandaag 4 weken zijn oké heel heel pril. maar ik heb al sinds vrijdag niks anders dan buikkrampen net of ik ongesteld moet gaan worden. Kan het misschien zo zijn dat bij je 3e kindje baarmoeder harder groeit? Of moet ik me toch ergens zorgen maken. Vk zegt afwachten </p>

Tja.. ik zou ook adviseren: afwachten...
Ik weet nog goed dat ik de eerste weken heel veel kramp heb gehad. Zo pijnlijk dat ik dubbelgevouwen op bed lag te huilen van de pijn. - en ik kan je zeggen: ik ben niet kleinzerig! - maar uiteindelijk ook een gezonde dochter op de wereld mogen brengen. 
Iedere zwangerschap is anders, dat weten we allemaal. Maar houd in je achterhoofd dat het ook gewoon goed mag en kan gaan.
Tips tegen de krampen: warme pittenzak! Op je zij gaan liggen en knieën optrekken, rug bol maken. En paracetamol. Die mag je nemen tenslotte. Savonds en snachts wilde ook nog wel eerst een warme douche en dan de kop ook even op mn buik en daarna in bed met een warme pittenzak.
Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat je iets aan mijn tip hebt.?

Terug
Bovenaan