Krampen

Hoi allen,

Ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben, nu heb ik soms hevige krampen in mijn onderbuik bij het schaambeen. Het zijn hele korte krampen maar doen af en toe echt pijn..? Zijn hier meer mensen mee bekend en wat kan het betekenen?

Liefs,

Ja hoor heel normaal eerste weken van je zwangerschap heb ik ook gehad ieder geval niks om zorg te maken zo lang je geen bloed verliest

Hoi! 
Opzich zijn krampen normaal. Vooral van die menstruatie achtige krampen en steekjes van oprekkende banden en een groeiende baarmoeder, maar als je echt hevige krampen zou ik dit wel even laten nakijken. Je hoeft niet perse bloed te verliezen om bijvoorbeeld een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben. Hoeft niks te zijn he maar even laten checken kan nooit kwaad. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan wel beginnen met hevige krampen zonder direct bloedverlies. 
Liefs Sam

Had ik bij mn eerste zwangerschap ook, echt een weekend lang pijnlijke krampen gehad, daarna was het over. Al had ik soms nog wel wat gewone krampjes. De boel rekte kennelijk ineens even flink op haha.

Bij eerste kindje tm 18 weken krampen gehad. 2e keer zwanger weer krampen dus zocht er niets achter, maar toen ook bloedverlies en miskraam gehad. Nu weer zwanger en zijn de krampen minder dan bij andere keren zwanger. Kortom krampen zegt nog niets.
Mijn verloskundige zei toen bij beide keren, 50-50 kan goed zijn of kan fout zijn. Helaas afwachten

Terug
Bovenaan