krampen

hoi allemaal
ik ben eergisteren erachter gekomen dat ik zwanger ben ik ben natuurlijk dolgelukkig.
ik had thuis een test gedaan(clear-bleu)en die was overduidelijk en bij de dokter kwam er maar een heel licht streepje hoe kan dit?
ook heb ik vaak als ik een vreemde beweging maak pijn onderin de buik kan dit bandenpijn zijn?????nou ik ga lekker genieten van alles wat er nog komen gaat groetjes debby
 
Hoi,
Je vraag komt mij bekend voor, ik weet ook sinds één week dat ik zwanger ben. Nu zeven weken. Ik voel deze pijn ook maar dit schijnt heel normaal te zijn. Ik heb gehoord dat het komt door de hormonen die de baarmoeder en de spieren bewerken om op te rekken. Ik heb ook last van mijn darmen en het gevoel dat ik ongesteld moet worden, een zeurderig gevoel. Dit schijnt ook erbij te horen. Bandenpijn kan pas later in de zwangerschap, zeggen ze...
Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Enne, ik ga ook lekker verder genieten en mij niet te druk maken over pijntjes!
Groetjes,
Machteld
 
ja dames dit is heel normaal.
je zult nog wel veel ergere dingen en gekkere dingen gaan voelen. zoals misselijk enz enz enz enz.
geniet nu nog maar ervan dat je je enigzins een beetje goed voelt!
nog gefeliciteerd trouwens en succes.
 
Terug
Bovenaan