krampen

Hallo allemaal,

Ik ben nu zo ´n 6 weken zwanger en heb enorme last van buikkrampen die lijken op menstruatiepijn, maar dan veel heftiger. Ik word er ´s nachts wakker van en weet dan niet waar ik het zoeken moet. Na 5 á 10 minuten zakken ze weg. Ik weet dat krampen normaal zijn, met name in het begin, maar ook als ze zo heftig zijn? Wie heeft hier ook last van?

Groetjes Marleen
 
Hai Marleen,
ik ben morgen 6 weken zwanger en heb hetzelfde. Heftige krampen onder in mijn buik. Ik zit op mijn werk af en toe even weg te trekken. Maar gelukkig zakt het dan redelijk snel weer weg.
Succes ermee en hopelijk spreken we elkaar nog eens. We zijn ten slote even ver. Kunnen we onze belevenissen uitwisselen. Groetjes
 
Hoi Marleen,

Ik ben 5 weken zwanger en heb sinds een dag of 10 dezelfde krampen.Bij mij komen ze alleen niet overdag maar 's-nachts. Volgens de huisarts komt dit omdat je baarmoeder aan het oprekken is en er is dus niets mis. Wel vervelend want ik heb weinig nachtrust zo. Met een warme kruik is het met 15 minuutjes wel weer weg. Succes met je zwangerschap en misschien tot horens.

Vera
 
hoi,
ik had het bij mijn eerste zwangerschap en toen bleek ik ook een blaasontsteking te hebben dus dat zou je eventueel even kunnen laten checken
succes puck
 
Hai Marleen,

Ik heb ook verschrikkelijke last van krampen gehad in week 5/6/7. Ik ben nu 9 weken en de krampen zijn al een stuk minder. Maak je niet druk hoor.
Groet, Sasha.
 
Hoi Marleen,

Zelf ben ik ook 6 weken zwanger en heb vanacht nog (ongeveer 5 minuten en toen zakte het ook heel snel weer weg)last gehad van erge kramp. Ik was al bang voor een miskraam; nu ik jouw mail heb gelezen en ook de anderen ben ik weer enigzins gerustgesteld!

Groet, DWK
 
Terug
Bovenaan