krampen

hallo iedereen,
ik heb nu om het uur dat ik naar de wc moet voor diaree en dan heb ik hele erge kramp, niet meer normaal.. kan iemand mij teruststellen?? ik ben zo bang voor een miskraam, want onder het diareeën heb verlies ik ook bloed uit me anus??

liefs michelle
 
Michelle,

Misschien heb je iets verkeerds gegeten en daardoor krampen en diarree. Doordat je lichaam druk zet op je achterste is er ook extra druk op je baarmoeder. Het is dan heel normaal dat je wat bloed verliest.

Maak je geen zorgen. Doe je dat wel dan moet je de dokterstelefoon/verloskundige(praktijk) maar even bellen.
 
ik heb in het begin van de zwangerschap ook ongelooflijke krampen gehad heb nachten op de wc gezeten het gevoel dat ik moest poepen maar er kwam niets,
het ging uiteindelijk vanzelf over.
maar dat bloed dat weet ik niet hoor.
ik zou gewoon even naar de h.a. gaan.
je bent tenslotte wel zwanger.
veel succes gr.
 
Hoi Michelle,
Ik herken het wel wat je hebt, heb het ook al eens gehad. Verkeerds gegeten en dan weet je het wel. Dat bloed kan een gesprongen adertje zijn in je anus. Tijdens het poepen komt daar druk op en dan is het mogelijk. Maar heb je het ook als je niet op de wc zit? Dan zal ik de vk of ha even bellen. En inderdaad wat veroeska zegt als je je ongerust maakt moet je sowieso even bellen.
Sterkte ermee.
 
Hallo anoniem van 29 juli 00:03:25.Excusus voor die flauwe opmerking,maar je moet het niet steeds zo al te serieus nemen.Weet je dat dat dreigen wat jij nu doet ook strafbaar is.Ook heb ik jouw ip nummer.
 
Terug
Bovenaan