krampen

ja dat is een zw.schapskwaal geloof ik!
ik heb er ook vaker last van. dan schrik ik wakker van de pijn en weet me geen raad op dat moment...haha
ik heb ook de hele dag spierpijn in mijn kuiten. wat ik nu tegenwoordig doe is voor het slapen gaan oprekken van de kuiten. door met je handen tegen de muur te steunen en dan 1 been buigen en de anderen naar achter strekken en rekken...snap je wat ik bedoel??
het helpt wel tegen de kramp...en vaker je benen hoog leggen.
suc6 ermee
gr v mij
 

Bedankt voor jullie reactie's

Ga het proberen vanavond met een kussen onder de benen slapen.

Vind wel grappig dat bijna iedereen wel de zelfde klachten heeft als ze zwanger zijn
Hahaha !!

groetjes tamara
 


Als je op deze site op de zwangerschapskalender op week 35 klikt kun je het volgende lezen:

's Nachts kun je last krijgen van pijnlijke kramp in je kuiten. Het helpt om je tenen te strekken en de pijnlijke spier te masseren. De kramp kan door kalkgebrek komen. Drink daarom een extra glas warme melk voor het slapengaan.

Misschien moet je dat eens proberen.

groetjes, Jane
 
pas op met tenen strekken!! als je de verkeerde kant op strekt schiet de kramp er juist in.
op je voet gaan staan of je tenen naar je toe trekken helpt de kramp verdwijnen. Ik pak meestal gewoon mijn voet en knijp er een beetje in. in 'veilig zwanger' staat een duidleijke tekening.

heb er trouwens nu weinig last meer van, misschien inderdaad omdat ik vrij veel karnemelk drink.
 
ik heb er ook last van vooral smorgens als ik me ff lekker wil uit rekken dus doe ik dat niet meer helpt wel maar wat lijkt het me lekker om dat weer eens tedoen zonder kans op kramp (zucht)en als ik dan kramp heb trek ik voorzichtig mn teenen naar me toe ,jammer genoeg heb ik dan wel 1 a 2 dagen spierpijn nou s6 er mee groetjes nicole
 
Terug
Bovenaan