krampen

ik heb net een zwangerschapstest gedaan,deze was positief.na een dik jaar proberen is dan toch gelukt.nu heb ik alleen sinds het moment dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden afwissellend last van buikkramp.lijkt er net op of ik ongesteld moet worden.kan mij iemand vertellen of dit een slecht teken is.zou nu rond de 5 weken zwanger zijn
 
Hoi Anoniem,

Heb je last van krampen laag in de onderbuik? Ik namelijk ook vanaf het moment dat ik normaliter ongesteld had moeten worden (ben zes weken). Vandaag bij de huisarts geweest en volgens hem een heel normaal verschijnsel, en heeft het met het veranderen van de baarmoeder te maken. Ook kan het met een eventuele blaasontsteking te maken hebben begreep ik (urine bij de huisarts inleveren voor zekerheid). Maar als je echt geruststelling wilt, kun je denk ik het beste contact met een verloskundige of je huisarts opnemen. En bovenal gefeliciteerd, ondanks het 'gepieker en de vele vragen' ook erg spannend en leuk toch!
 
Hallo, ook ik had last van buikkrampen en geen zwangergevoel, dat is bij mij pas met 7 weken gekomen....... maak je nietongeurst, die buikkrampen horen erbij!!!!
 
GEFELICITEERD!
De buikkrampen kúnnen ook een positief teken zijn.
Bij mijn beide zwangerschappen merkte ik juist dááraan dat ik zwanger was. Een ongemakkelijk gevoel in mijn buik, een soort zeurend menstruatie-gevoel.
Dus ik duim voor je dat alles in orde is, en dat je vanaf nu lekker kunt gaan genieten van een mooie zwangerschap.

Groetjes, Jaine
 
Hoihoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb eergisteren een test gedaan en blijk ook zwanger te zijn (van de tweede). Net als jij heb ik een zeurderig ongesteldheidsgevoel met bijbehorende krampen. Maak je niet ongerust want dit is echt heel normaal. Je baarmoeder begint te groeien en mede daardoor heb je dit soort krampen. Als je onzeker blijft, kun je altijd de verloskundige of huisarts bellen. Ik vermoed dat die hetzelfde zal zeggen.

Groetjes en een fijne zwangerschap
 
Mmm, ik weet niet wat er allemaal mis gaat, maar ik heb gisteren op je gereageerd, en ik zie niets staan!
Dus nog maar een keertje, op het gevaar af dat ik hier dadelijk 2x sta...

Allereerst gefeliciteerd!!!! Een jaar wachten is erg lang als je zo graag wilt, dus ik hoop voor jullie dat alles goed is en goed blijft gaan!

Over die krampen, bij beide zwangerschappen was juist dát gevoel voor mij het teken dat ik zwanger was!
Alleen had ik het vanaf het moment van de eisprong. Dat zeurende gevoel onder in je buik, dat erg veel lijkt op menstruatiepijn.

Dus... het kán een goed teken zijn!
Ik duim voor jullie!

Groetjes, Jaine
 
Hallo anoniem,

Proficiat!!

Ik heb de eerste weken toen ik zwanger was ook heel veel last gehad van buikkrampen die je normaal ook hebt als je ongesteld moet worden. Niet te druk om maken dat is heel normaal...


Heel veel succes en gezondheid verder.
 
bedankt voor jullie lieve reacies.ben vandaag bij de arts geweest.ook inverband met erge buikkramp de afgelopen 2 nachten.dit kan in het begin normaal zijn.maar de huisarts zei ook dat het nog zo pril was en dat ik op alles voorbereid moet zijn.we wachten maar af.ik hoop het zo!!
 
Terug
Bovenaan