krampen

Hallo allemaal. Ben nieuw hier en ben bijna 6 weken zwanger, van ons eerste kindje. Ik heb sinds de tijd dat ik eigenlijk ongi moest worden ontzettende krampen (menstruatiepijn).Ik word er zelfs 's nachts wakker van.Ben best wel bang dat het mis gaat of dat er iets niet goed is.Kan me ook daardoor niet zo goed ontspannen wie heeft dit ook of gehad en heeft tips en kan me wat gerust stellen.
 
ik heb zelf ook hevige buikkrampen gehad de 5de en de 6de week daarna werd het minder.nu heb ik eigenlijk geen krampen meer gehad.mijn huisarts zei dat het evt een innesteling kon zijn.maar op internet las ik dat het wel normaal is.wrs is dat het uitzetten/klaar maken van de baarmoeder.gerust stellen kan ik je niet maar als er geen bloedverlies bij is dan hoef je volgens mij niet zo'n zorgen te maken.mijn huisarts zei bij mij ook dat het gewoon afwachten was omdat het allemaal nog zo pril is.

groetjes
 
Ik heb ook steeds krampen gehad, en nog wel.vooral s''avonds ik ga ook steeds kijken op de w.c. of er geen bloedverlies is, maar ik denk toch dat het erbij hoort bij sommige dan gisteren avond kon ik haast niet meer lopen ook pije mijn liezen raar he?ik ben pas 6 weken zwanger, en heb dat volgens mij niet gehad bij mijn vorige zwangerschappen!
 
Ben blij dat ik niet de enige ben.Ik ben vanochtend toch even naar de huisarts geweest en hij zei dat het inderdaad de innesteling kan zijn. Hij heeft nog geluisterd met de stehtoscoop en kon niets anders dan normaal ontdekken.Ik kan gewoon paracetamol slikken als de pijn heel erg is.Ik hoop dan maar dat het heel snel over is.groetjes
 
ook ik ben 6 weken zwanger. Ik werd vorige week opgenomen in het ziekenhuis met ontzettende buik krampen. Ik dacht zelf dat het een blindedarm ontsteking was, dat ik zwanger was, was een aangename verrassing!! In het ziekenhuis vertelden ze dat de krampen ook kunnen ontstaan, door de goedaardige cycte die ontstaat tijdens de zwangerschap en die er voor zorgt dat de innesteling goed verloopt.
 
Ik ben inmiddels 9 weken zwanger en de krampen worden echt minder (bij mij althans). Ik had er niet zo'n pijn van, maar nu 'mis' ik het wel. Heb nu hele dagen dat ik niks voel en dan ga je je daar weer zorgen om maken. 'Gelukkig' heb ik nog steeds last van pijnlijke borsten. Dat geeft me het gevoel dat het goed gaat met m'n zwangerschap.
 
Wat leuk eigenlijk om te lezen dat veel dames de zelfde klachten hebben. Ook ik heb last van buikkrampen bij 6 weken zwangerschap. En mijn borsten die lijken wel 10 kilo en erg pijnlijk. Maar ja net zwanger dus die roze wolk houdt veel pijn tegen.
 
Terug
Bovenaan