Krampen

Ik zou graag met andere vrouwen ervaringen uit willen wisselen over krampen in de buik na het vrijen. De laatste keer kreeg ik direct na het vrijen (klaarkomen) gigantische kramp in mijn buik. Ik dacht echt "dit gaat fout". Na zo ´n 3 kwartier ging de pijn weg en de dag erna heb ik de verloskundige gebeld. Zij zei dat het normaal was om kramp te kunnen krijgen na een orgasme. Het zou totaal geen kwaad kunnen. Bij mijn eerste twee zwangerschappen heb ik hier helemaal geen last van gehad. Ik durf nu eigenlijk niet meer te vrijen (wel vrijen maar geen orgasme krijgen). Toch is dit iets wat ik begin te missen. Zijn er meer vrouwen die dit hebben meegemaakt en kan het echt geen kwaad? Is er een kans dat ik de volgende keer weer die krampen krijg (kijk... een orgasme is natuurlijk fijn maar om daarna zolang pijn te moeten hebben.... niet echt). Of zou het met een week of 12 beter gaan. Ik ben nu pas 8 weken. Bedankt voor de reacties.
 
Hoi

Ik heb hier zelf ook last van, maar hoe vervelend het is het kan geen kwaad! (dit zei de vk ook al en waarom zou zij daarover liegen) Helaas heb ik niet de ervaring dat dit minder word naarmate je verder zwanger bent. Het werd bij mij alleen maar erger (de baarmoeder wordt ook groter)

 
Terug
Bovenaan