Krampen!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb een vraag. Ik ben nu 13 weken en 3 dagen zwanger van de 1e. Ik ben vrij nuchter en het gaat allemaal goed met mij. We hebben afgelopen maandag 13 maart de 1e echo gehad en ons kindje zat goed op zijn plekje en het zag er allemaal goed uit.

Nou heb ik een zittend beroep, ben wel vrij druk van mezelf en we zitten midden in een verbouwing. Als ik s' avonds naar bed ga dan begint de kramp in mijn onderbuik en de zijkant. Het is geen kramp die ik continue heb, maar met vlagen. Ik  ben vannacht pas om 01.30 uur in slaap gevallen omdat ik me dan teveel zorgen ga maken. Slaat helemaal nergens op, want het gaat allemaal zo goed. Maar ik ben dan zo bang dat het niet goed gaat en als ik de volgende keer bij de verloskundige kom dat ze het hartje niet kunnen horen ofzo.

Kent iemand dit probleem? Ik zal me vast wel teveel zorgen maken, maar wil toch graag jullie mening.

Groetjes Natalie

Hoi Natalie,

Je doet teveel en wat jij hebt zijn waarschijnlijk harde buiken, zijn heel vervelend en kan je verder niets tegen doen.... als je je teveel zorgen maakt moet je gewoon even je verloskundige bellen.....

Succes, Angel

hoi nathalie,
ik heb heel veel buikpijn,al sinds de eisprong.maar ik maak me geen zorgen want ik weet dat het mijn darmen zijn.je baarmoeder zit namelijk nog maar net boven je schaambeen.die voel ik ook wel eens "groeien",maar dat doet niet echt pijn,meer een raar branderig jeukgevoel.probeer te ontdekken of het bij jou ook iets anders kan zijn,je darmen of je banden.niet gelijk het ergste denken.geniet!positief blijven denken meid.je hebt de kleine toch gezien?en je bent al 13 weken!hoe groot is de kans nu nog dat het misgaat.ik begrijp dat het moeilijk is,ik ben ook weleens onzeker,maar het zou toch eeuwig zonde zijn als je er niet van kan genieten?
sterkte en kom maar veel kletsen en lees veel leuke dingen!
groetjes kari

Terug
Bovenaan