krampen

hallo allemaal
even een vraagje, kan baby's ook van fles voeding krampen krijgen.
ik had een tijdje terug geschreven over hoe de bv weer op gang kan krijgen, nou heb ik van iemand een reactie gekregen, dat je de heledag de baby aan moet leggen en kolven, nu heb ik dat geprobeerd maar het komt niet echt op gang, zal ik dan geen voeding meer hebben.
hebben jullie hier ook last van en wat doen jullie er aan ik geef nu fv maar wil ook bv geven gecombieneerd eigelijk
graag hoor ik

groetjes coby Damian is nu 12w/6d
 
Hoi Coby,

De tip van de hele dag aanleggen kwam van mij.

Het komt wel eens voor dat een vrouw geen of weinig bv heeft misschien hoor jij tot die groep.

Heb je hem op de dag dat je hem aanlegde ook volle flesjes melk gegeven?

Misschien kan je alleen de avond en ochtend voeding blijven geven.

En als je het heeel graag wilt kan je altijd een lactatie deskundige bellen die dan langs komt.

groetjes
 
Hoi Coby,

Baby's kunnen zeker van flesvoeding krampjes krijgen. Daar weet ik alles van. zelfs nog eerder dan van bv. Meestal wordt het wel minder na 3 maanden, dus dat zou bij jou bijna zo ver moeten zijn.

Sterkte,

Machteld
 
Hoi Coby,

Vervelend dat je borstvoeding is teruggelopen.Vaak gebeurt dit rond de twaalfde maand volgens mijn vk. En of je krijgt het weer op gang en dan kun je maanden doorgaan meestal, of het stagneert helemaal. Helaas was dit bij mij het geval. Maar als je de tijd hebt blijft veel aanleggen en veel kolven (dit lukte bij mij niet) toch de oplossing en dan je baby geen 5 flesvoedingen geven anders is hij al verzadigt en drinkt dan niet goed meer.
Succes!!
 
Hoi Coby,

Ik heb sinds vandaag ook ineens bijna geen BV meer. (Ben gisteren begonnen met werken). Ik vraag me ook af wat ik kan doen. En welke flesvoeding geef je nu?

Groeten Janneke
 
Terug
Bovenaan