Krampen

Hallo dames,

Ik ben pas net zwanger (5wkn) en heb al een week of 2 krampen in mijn buik. Herkennen jullie dit? In mei een MK gehad maar had het toen juist helemaal niet. Nu veel last van kwaaltjes dus maak me niet echt zorgen maar hoop dat meer vrouwen dit herkennen..

Grtjs, Keanosmama

Hoi!

Hier hetzelfde hoor! Krampjes in de onderbuik... Dat was bij mij in het begin wat erger, nu 2e week dat ik het weet; stuk minder.
Kan wel heftig zijn hoor ;)

Succes!

Ik ben nu 13w3d, en ik heb nog steeds af en toe krampen. Ik had dat ook al vrij snel na de positieve test. Dat komt door het oprekken van de baarmoeder is mij verteld.

Ik heb niet zo zeer echt krampen, maar wel een heel oncomfortabel gevoel in mijn buik. Tussen buikpijn en menstruatiepijn in. Ik ben nu 6w5d en heb nog nooit een mk gehad, dus ik ga er ook nu maar van uit dat het blijft zitten. Ik ben vergeten of ik me ook zo voelde bij de 1e en 2e.

Bij mij helpt wel, als ik zit (dan wordt het nl iets erger)om de knoop en rits van mijn broek iets losser te doen.

Verder helpt natuurlijk ook niet dat mijn stoelgang behoorlijk vertraagd is.

Sterkte en succes,

Anne

hoi,

ik heb in het begin ook een soort van menstruatiekrampen gehad, is volgens mij heel normaal hoor (tenzij je veel bloedverlies hebt), er gebeurt natuurlijk van alles daar beneden...ik ben inmiddels 16 weken....

veel geluk nog

Terug
Bovenaan